2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين

"شیطونی" ببینید

این اثر نمایشی اتفاقی اجتماعی است که در شهرک غرب رخ می‌دهد. قصه دو انسان است که بحرانی را طی یک شب از ساعت 10:30 تا 4 صبح در ماشین از سر می‌‍‌گذرانند.

دوات آنلاین-اگر وقت خالی داشتید می‌توانید با تماشای نمایش شیطونی ساعت خوشی را برای خودتان رقم بزنید. این نمایش را مهدی کوشکی کارگردانی کرده است.

کوشکی درباره موضوع و مضمون نمایش "شیطونی" به هنرآنلاین گفته است: این اثر نمایشی اتفاقی اجتماعی است که در شهرک غرب رخ می‌دهد. قصه دو انسان است که بحرانی را طی یک شب از ساعت 10:30 تا 4 صبح در ماشین از سر می‌‍‌گذرانند.

حسین برفى نژاد، الهام جدی، شهروز دل افکار، مهدی کوشکى و دریا یاسری بازیگران این نمایش یک ساعت و 10 دقیقه‌ای هستند.

برای تماشای این نمایش که ساعت اجرای آن 19 عصر است اول باید زحمت بکشید و از تیوال بلیت بخرید. قیمت بلیت هم با توجه به جایی که انتخاب می‌کنید 25 یا 30 یا 35 هزار تومان است.

بعد از آن باید کمی ترافیک را تحمل کنید تا به سالن تئاتر مستقل تهران برسید. آدرس را اگر ندارید می‌توانید یادداشت کنید: تهران، ضلع شرقی چهار راه ولیعصر (تئاتر شهر)، خیابان رازی، نبش کوچه زند وکیل پلاک 50

راستی یک نکته مهم: بچه‌های زیر 13 سال را با خودتان نبرید.

چند خط نقد هم از زبان نصیر ملکی جو ،کارگردان، بخوانید: "شیطونی" یگانگی و صداقتی را دارد که هرگز کسی به غیر از او قادر به ایجاداش نخواهد بود.این نگاه ویژه به قصه و ابتکارات نمایشی که زاییده ی تخیلات او و اعضای گروه اجرایی است آدم را به سادگی یک قصه عامیانه  به جهان داستان های بوکوفسکی و به روانی یک فیلمنامه به هزارتوی فیلم های تارانتینو می برد و تجربه ی تازه از یک کمدی جنایی خلاقه را در حافظه ی تماشاگر به یادگار می گذارد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.