2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
خواستگار تحقیر شده دخترجوان را با چاقو زد

خواستگار تحقیر شده دخترجوان را با چاقو زد

متهم گفت: رفتارهای این دختر آنقدر من را عصبی کرد که تصمیم گرفتم او را با چاقو بزنم و بعد خودکشی کنم اما نتوانستم خودم را بزنم و فرار کردم.

دوات آنلاین-خواستگار شکست خورده که دختر مورد علاقه‌اش را مقابل دانشگاه با چاقو زخمی کرده‌ بود محاکمه شد. 


به گزارش خبرنگار دوات آنلاین ، این پسرجوان دو سال قبل بعد از اینکه از سوی دختر مورد علاقه‌اش طرد شد به  مقابل دانشگاه رفت و زمانی که دختر جوان قصد ورود به دانشگاه را داشت او را به ضربا چاقو زخمی کرد.

 
ساعاتی بعد از این درگیری پسر جوان بازداشت شد و بلافاصله هم به زخمی کردن دحتر جوان اعتراف کرد. او گفت: من و دختر جوان چندسالی بود که با هم ارتباط داشتیم  و تصمیم گرفتیم با هم ازدواج کنیم. بعد از اینکه با خانواده‌ام به خواستگاری او رفتم در کمال ناباوری خانواده‌اش پاسخ منفی دادند و من هم برای اینکه بدانم چه اتفاقی افتاده‌ است سراغ این دختر رفتم اما او با من صحبت نکرد و بی‌محلی می‌کرد. 


متهم گفت: رفتارهای این دختر آنقدر من را عصبی کرد که تصمیم گرفتم او را با چاقو بزنم و بعد خودکشی کنم اما نتوانستم خودم را بزنم و فرار کردم.

بعد از گفته‌های متهم کیفرخواست علیه او صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران رفت.


متهم امروز پای میز محاکمه رفت .بعد از اینکه وکیل شاکی پرونده درخواست دیه را مطرح کرد متهم در جایگاه حاضر شد. او گفت: زمانی که این اتفاق افتاد من اصلا در شرایط عادی نبودم و حالم خوب نبود. دختر جوان من را تحقیر کرده‌ بود و من هم از خود بی‌خود بودم. از او عذرخواهی می‌کنم و درخواست بخشش دارم. 
 در این مدت پدر و مادرم بیشتر از من درگیر این پرونده بودند و به شدت اذیت شدند. از دادگاه درخواست دارم در مجازات من تخفیف بدهد و کمکم کند و حاضرم دیه را هم پرداخت کنم.

 
با پایان گفته‌های متهم قضات برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند.

 

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.