2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
باغ کتاب در ماه رمضان تا سحر باز است

باغ کتاب در ماه رمضان تا سحر باز است

برنامه زنده تلویزیونی «دعوت» با اجرای موسیقی زنده هر شب از ساعت ۲۳ تا حدود یک بامداد از باغ کتاب اجرا می‌شود و علاقه مندان می‌توانند در این برنامه شرکت کنند.

دوات آنلاین-باغ کتاب تهران در ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۰ صبح تا سحر باز است. ضمن این‌که برنامه‌های متنوعی در این مجموعه برگزار می شود.

 

سید مجید حسینی مدیر عامل باغ کتاب تهران گفت: باغ کتاب تنها مجموعه فرهنگی است که برای اولین بار تا سحر با شعار «تا سحر مهمان باشید» به شهروندان خدمات رسانی می‌کند.

 

وی با اشاره به اینکه پردیس سینمایی باغ کتاب شنبه‌ها و سه شنبه‌ها بلیت نیم بها ارائه می‌دهد، تصریح کرد: در ایام ماه مبارک رمضان پردیس سینمایی باغ کتاب از ساعت ۱۵ تا ۲ بامداد بلیت فروشی دارد و شهروندان می‌توانند هر روز از ساعت ۱۵ تا افطار بلیت نیم بها و بعد از افطار تا سحر به قیمت معمول از سینما استفاده کنند.

 

مدیر عامل باغ کتاب با بیان اینکه باغ علم کودک و نوجوان در این ایام از ساعت ۱۰ صبح تا سحر میزبان علاقه‌مندان هستند، افزود: کتاب فروشی‌های کودک، نوجوان، بزرگسال، باشگاه رباتیک، رستوران و کافه‌های باغ کتاب هم در ایام ماه مبارک رمضان تا سحر پذیرای شهروندان هستند.

 

حسینی تاکید کرد: علاوه بر خدماتی که همیشه در باغ کتاب ارائه می‌شود، در ایام ماه مبارک رمضان بعد از افطار برنامه‌های فرهنگی متنوعی برای تمام سنین در نظر گرفته شده است.

 

وی ادامه داد: برنامه زنده تلویزیونی «دعوت» با اجرای موسیقی زنده هر شب از ساعت ۲۳ تا حدود یک بامداد از باغ کتاب اجرا می‌شود و علاقه مندان می‌توانند در این برنامه شرکت کنند. همچنین شهروندانی که در ماه مبارک رمضان به باغ کتاب مراجعه می‌کنند، می‌تواند با تهیه کارت «مشتریان باغ کتاب» از تخفیفات ویژه این مجموعه بهره‌مند شوند.

 

مدیر عامل باغ کتاب در پایان خاطر نشان کرد: در این ایام جشنواره اقوام ایرانی هم در طبقه اول باغ کتاب برگزار می‌شود و شهروندان با حضور در این جشنواره با آداب، رسوم و سوغاتی‌های قومیت‌های مختلف ایران آشنا می‌شوند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.