2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
التماس‌های جوان قاتل برای بخشش در دادگاه

التماس‌های جوان قاتل برای بخشش در دادگاه

چهار سال است در زندان هستم. شب و روز ندارم .خیلی عذاب وجدان دارم. حالم خیلی بد است خانواده‌ام دچار افسردگی شده‌اند و زندگی‌شان تحت تاثیر کاری که من کرده‌ام قرار گرفته. من روزهای سختی را تحمل کردم عذاب وجدان رهایم نمی‌کند از اولیای‌دم درخواست دارم به خاطر جوانی‌ام به من رحم کنند.

دوات آنلاین-التماس‌های پسر جوان برای بخشش سرانجام نتیجه داد و اولیای دم افغانستانی اعلام کردند به خاطر جوانی پسر ایرانی از قصاص گذشت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار دوات آنلاین، پسر ایرانی که آرش نام دارد 4 سال قبلدر حمایت از دوستش جوانی افغانستانی را با ضربه چاقو به قتل رسانده‌ بود.

او امروز در جلسه رسیدگی به پرونده‌اش گفت: دوستم به من گفته‌ بود سه جوان افغانستانی به او حمله کرده و قصد خفت‌گیری دارند من هم بلافاصله به کمکش رفتم و در حالیکه در پارک با سه جوان درگیر بود با چاقو به سینه یکی از آنها زدم.

متهم گفت: من قصد کشتن نداشتم .جوان افغانستانی به من حمله کرد و برای اینکه او را از خودم دور کنم یک ضربه زدم.

او سپس به پای اولیای‌دم افتاد و درحالیکه به شدت گریه می‌کرد گفت: چهار سال است در زندان هستم. شب و روز ندارم .خیلی عذاب وجدان دارم. حالم خیلی بد است خانواده‌ام دچار افسردگی شده‌اند و زندگی‌شان تحت تاثیر کاری که من کرده‌ام قرار گرفته. من روزهای سختی را تحمل کردم عذاب وجدان رهایم نمی‌کند از اولیای‌دم درخواست دارم به خاطر جوانی‌ام به من رحم کنند. من اشتباه بزرگی کردم به خاطر مادرم من را ببخشید.

او سپس به مادر مقتول گفت: من هم مثل پسرت جوان هستم در آن درگیری ممکن بود من کشته شدم و حالا جای ما عوض شود خواهش می‌کنم من را ببخشید.

در ادامه پدر و مادر مقتول در حالیکه ابتدا درخواست قصاص کرده‌ بودند گفتند حاضر به گذشت هستند. مادر مقتول گفت: این جوان هم مثل جوان من است داغ بزرگی در دل دارم و نمی‌خواهم مادرش مانند من سختی بکشد. به همین خاطر او را می‌بخشم.

پدر مقتول هم عنوان کرد از قصاص گذشت می‌کند.

متهم که به شدت تحت تاثیر این گذشت قرار گرفته‌ بود از آنها تشکر کرد و از دادگاه خواست با توجه به اینکه اولیای‌دم رضایت داده‌اند مجازات عمومی کمتری برایش در نظر بگیرند.

قضات شعبه 4 دادگاه کیفری استان تهران برای صدور رای وارد شور شدند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.