2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
دستورالعمل‌های پرواز برای خدمه و خلبان را تماشا کنید

دستورالعمل‌های پرواز برای خدمه و خلبان را تماشا کنید

ساعت اجرای این نمایشنامه 58 دقیقه‌ای ساعت 20 و 20 دقیقه و قیمت بلیت آن 30 هزار و 35 هزار تومان است که می‌توانید آن را از تیوال تهیه کنید.

دوات آنلاین-"دستورالعمل‌های پرواز برای خدمه و خلبان" یکی از نمایش‌هایی است که این روزها می‌توانید به تماشای آن بروید.

پگاه آهنگرانی، مارین ون‌هولک، فرشاد فزونی و نکیسا بهشتی بازیگران این نمایش و فرهاد فزونی نویسنده، طراح و کارگردان

آن است.

"دستورالعمل‌های پرواز برای خدمه و خلبان" در واقع نمایشی تلفیقی و حاصل داستان‌نویسی‌های 5 سال اخیر فرهاد فزونی است.

فرونی که طراح گرافیک است و اکنون وارد دنیای کارگردانی نمایش شده، قصه‌های خود را برآمده از درونیات و ذهنیات خود برشمرده است.

مارین ون هولک، بازیگر هلندی نمایش که به زبان فارسی تسلط  دارد نیز درباره این نمایش گفته است: چهار سال پیش برای کار کردن به ایران آمدم. یکی از دلایل حضورم در ایران یافتن چیز بیشتر و کسب تجربه جدید بود. در این کار ما از خودمان می‌پرسیدیم؛ تئاتر برای چه است و باید چگونه باشد؟ تئاتر زندگی است یا زندگی تئاتر؟ معتقدم تئاتر باید زندگی را زیر سؤال ببرد. روزی فرهاد از ما پرسید چرا باید زنده بمانیم. برای من روبه‌رو شدن با مرگ اهمیت دارد پس من به این فکر کردم که در زندگی خودم برای چه می‌خواهم زنده بمانم و چقدر مانع لذت در زندگی خودمان می‌شویم. پس با کمال میل در این پروژه حاضر شدم.

اجرای این نمایش از روز 23 اردیبهشت در سالن ۲ تماشاخانه پالیز (خیابان کریمخان، خیابان عضدی جنوبی (آبان)، خیابان سپند، پلاک ۶۹) شروع شده و تا 11 خرداد نیز ادامه خواهد داشت.

ساعت اجرای این نمایشنامه  58 دقیقه‌ای ساعت 20 و 20 دقیقه و قیمت بلیت آن 30 هزار و 35 هزار تومان است که می‌توانید آن را از تیوال تهیه کنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.