2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
وقوع روزانه 92 تعرض در هند

وقوع روزانه 92 تعرض در هند

دختران زیر 15 سال بیش از هر گروه دیگری قربانی تعرض جنسی بوده‌اند.

دوات آنلاین-روزانه در هند دست کم به 92 دختر و زن تعرض می‌شود. این آماری است که اداره ملی جرایم هندوستان منتشر کرده است.

 

تحقیقات صورت گرفته نشان داده است، گروه سنی 6 تا 60 سال مورد تعرض قرار گرفته‌اند و دختران زیر 15 سال بیش از هر گروه دیگری قربانی تعرض جنسی بوده‌اند.

 

مراکز رسمی هند اعلام کرده‌اند، تنها یک پنجم جرایم جنسی در این کشور گزارش می‌شود.

 

بر اساس آمار منتشر شده توسط اداره ملی جرایم هندوستان، سالانه دست کم 35 هزار تعرض جنسی در هند رخ می‌دهد و این درحالیست که بسیاری از آنها گزارش نمی‌شود.

 

                                                                    در همین رابطه: خشونت جنسی؛ تازه‌ترین بحران انگلیس

 

تعرض به کودکان و دختران جوان یکی از مهم‌ترین معضلات اجتماعی کشور هند است که هر روز به آمار آن افزوده می‌شود و می‌توان گفت کنترل این معضل از عهده دولت خارج شده است.

 

تجاوز جنسی به کودکان، حدود 13 درصد کل تجاوزهای جنسی کشور هند در سال 2012 را تشکیل می‌دهد؛ در همین سال، 3125 مورد تجاوز جنسی به کودکان گزارش شده است.

 

پلیس هند گزارش می‌دهد که تعداد قربانیان تعرض بسیار بیشتر از آمار منتشره است، به این دلیل که بسیاری از زنان و دختران ترجیح می‌دهند آنچه را که برایشان در بیرون از خانه رخ داده شرح ندهند.

 

اداره بهداشت هند نیز در پایان می‌گوید:‌ «‌بسیاری از دختران و زنانی که مورد تعرض قرار گرفته‌اند، بعد از این حادثه خانه‌نشین می‌شوند و از ترس اینکه مبادا مورد تعرض قرار بگیرند، در خانه می‌مانند و همین موضوع موجب شیوع افسردگی بین آنها شده است».

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.