2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
‍راهنمای کامل خرید کولر

‍راهنمای کامل خرید کولر

اگر می‌خواهید کولر بخرید نکات مهمی را که هنگام خرید باید به آن دقت کنید، بخوانید:

دوات آنلاین-اگر می‌خواهید کولر بخرید نکات مهمی را که هنگام خرید باید به آن دقت کنید، بخوانید:

مهم نیست که فن کولر یا پنکه‌های شما چقدر در خنک‌سازی محیط پیرامونتان تاثیر دارند، به هر حال کولرهای گازی یا آبی وسیله ضروری هر منزل است و داشتن کولری با کیفیت، طعم تابستان را برای شما بهاری می‌کند.لازم نیست برای خرید این وسیله خانگی وقت خود را در بازار هدر دهید و در نهایت با ذهنی گیج مجبور به انتخاب یکی از گزینه‌های پیش رو شوید. عصر، عصر تکنولوژی است و با چند کلیک می‌توانید از سایت دیوار و آگهی‌های مربوط به فروش کولر، نمونه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

پیش از خرید کولر، به مساحت محیطی که می‌خواهید خنک شود دقت کنید. اگر منزلی کمتر از 70 متر دارید، کولرهای 2000 و 3000 مناسب شما است. یک کولر آبی 3500 بالکنی در بخش فروش کولر سایت دیوار 200 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. اگر هم خانه‌ای بالاتر از 120 متر یا سه خواب دارید، کولرهای 5000 به بالا انتخاب عاقلانه‌ای است. در سایت دیوار کولر 7000 آبسال به قیمت 750 هزار تومان به فروش می‌رسد. فروشنده آن می‌گوید تنها 4 ماه از آن استفاده کرده است و به دلیل کمبود جا قصد تعویض دارد.

 

کولرهای آبی از نظر نوع خروجی هوا به دو دسته پشت‌بامی و بالکنی و از منظری دیگر نیز به دو دسته سلولزی و سنتی به شکل پوشال‌های چوبی تقسیم می‌شوند. در کولرهای تبخیری از پوشال خبری نیست، بلکه از فوم‌هایی استفاده می‌شود که تا حدی از ورود آلودگی به داخل کانال جلوگیری می‌کنند. قیمت‌های این نوع کولرها بیشتر از مدل سنتی با پوشال چوبی است. به عنوان مثال یک کولر پوشالی 7000 آبسال با 5 ماه کارکرد در سایت دیوار 300 هزار تومان به فروش می‌رسد؛ اما در مقابل یک کولر سلولزی 7000 آکبند در مارک انرژی در سایت دیوار یک میلیون و 300 هزار تومان آگهی شده که همین کولر در بازار یک میلیون و 700 هزار تومان است.

 

فروش کولر گازی به رغم آمار پایینی که در بازار خرید و فروش دارد، آگهی‌های زیادی را در سایت دیوار به خود اختصاص داده که به نسبت قیمت آن در بازار بسیار به صرفه است. ال جی، یکی از مارک‌هایی است که دست به تولید کولرهای گازی کم مصرف زد.خرید و فروش کولر ال جی اینورتر آکبند از نوع اسپلیت با 5 سال ضمانت موتور در سایت دیوار به قیمت 2 میلیون و 100 هزار تومان امکان‌ است. این کولر به این دلیل ارزان‌تر فروخته می‌شود که پلن آن چند خراش کوچک دارد. اگر منزل اجاره‌ای دارید یا فضای کافی جهت نصب کولر به در و دیوار ندارید، کولر گازی پنجره‌ای انتخاب خوبی است از این جهت که هم می‌توانید آن را درون خانه بگذارید هم از طریق دریچه‌ای پشت پنجره نصبش کنید. فروش کولر پنجره‌ای در سایت دیوار قیمتی بین 600 هزار تومان تا یک میلیون و 800 هزار تومان دارد. ‌

 

کولرهای گازی ایستاده برای محیط‌هایی مانند مسجد، سوپرمارکت‌های بزرگ، باشگاه، رستوران یا لابی هتل‌ها کاربرد دارد. قیمت آن‌ها هم نسبت به دیگر انواع کولرهای گازی بیشتر است. مثلا یک کولر گازی ایستاده 50 هزار کم مصرف در سایت دیوار 5 میلیون تومان به حراج گذاشته شده است. طبق گفته فروشنده، این کولر صرفا استفاده نمایشگاهی داشته و از آن هیچ استفاده دیگری نشده است و ضمنا یک سوم قیمت فاکتورشده در بازار به فروش می‌رسد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.