2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
مریم کاویانی: اهل حاشیه‌های فضای مجازی نیستم

مریم کاویانی: اهل حاشیه‌های فضای مجازی نیستم

برخی افراد وارد فضای مجازی می‌شوند تا تمام خشم خود را تخلیه کنند. متاسفانه این مسئله فرهنگ ما را به خطر می‌اندازد.

دوات آنلاین-مریم کاویانی، بازیگر سینما و تلویزیون از معیارهای این روزهای انتخاب بازیگر راضی نیست. او از فضای مجازی هم گله دارد و می‌گوید:"این روزها بسیاری از اتفاقات به‌عنوان مثال انتخاب بازیگران براساس میزان فعالیت آنها در فضای مجازی شکل می‌گیرد. این اتفاق ناراحت‌کننده است و من نمی‌دانم چرا باید ملاک انتخاب بازیگران تا این حد دچار تغییراتی بد شود".

 

مریم کاویانی، بازیگر 48 ساله سینما و تلویزیون را تاکنون در سریال‌های زیادی دیده‌ایم. دارا و ندار، فاصله‌ها، ویلای من، روزگار قریب، او یک فرشته بود و... از جمله کارهای این بازیگر 48 ساله است. البته او کارشناسی ارشد پرستاری دارد و تا سال 81 هم شغل اصلی‌اش پرستاری بود اما بعد از آن وارد عرصه بازیگری شد.

کاویانی درباره وضعیت موجود در فضای مجازی به میزان گفت:  برخی افراد وارد فضای مجازی می‌شوند تا تمام خشم خود را تخلیه کنند. متاسفانه این مسئله فرهنگ ما را به خطر می‌اندازد.

 

او ادامه داد: متاسفانه وضعیت موجود در فضای مجازی نشانه می دهد ما دچار فقر فرهنگی زیادی شده‌ایم.

 

بازیگر فیلم "عروس تاریکی" نگاه خود به فضای مجازی را اینگونه تشریح کرد: به شخصه اهل این نیستم که در فضای مجازی در مورد هر چیزی نظر بدهم. من به جای حاشیه انسان‌ها را به دوستی، صلح و عشق به هم نوع دعوت کنم.

وی درباره دغدغه حضور مداوم در فضای مجازی توسط برخی بازیگران را نامناسب خواند و افزود: این روزها بسیاری از اتفاقات به عنوان مثال انتخاب بازیگران براساس میزان فعالیت آنها در فضای مجازی شکل می گیرد. این اتفاق ناراحت کننده است و من نمی دانم چرا باید ملاک انتخاب بازیگران تا این حد دچار تغییراتی بد شود.

 

کاویانی درباره حاشیه‌سازی عمدی برخی از بازیگران برای خود در فضای مجازی خاطرنشان کرد: به شخصه علاقه‌ای به حاشیه‌ساز بودن در فضای مجازی نداشته و ندارم؛ اما می دانم برخی شاید بعد از فاصله گرفتن از فضای بازیگری با ایجاد یک حاشیه، دوباره به صدر اخبار بر می گردند.

 

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.