2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
حسین علیزاده دوباره در تالار وحدت می‌نوازد

حسین علیزاده دوباره در تالار وحدت می‌نوازد

به دلیل تقویم برنامه‌های تالار وحدت و اجراهای شهرستان ها، تاریخ برگزاری مجدد کنسرت دیدار به بعد از ماه مبارک رمضان موکول شد.

دوات آنلاین-یک خبر خوب برای دوستداران حسین علیزاده. اگر از کنسرت‌های 17 و 18 اردیبهشت جا مانده‌اید گوش به زنگ باشید که کنسرت دیدار برای بعد از ماه مبارک رمضان تمدید شده است.

 

اول جزییات کنسرت دیدار

کنسرت «دیدار» روزهای ۱۷ و ۱۸ اردیبهشت در تالار وحدت در دو بخش بداهه و در قالب دونوازی و سه‌نوازی برگزار شد. بخش اول این کنسرت دونوازی تار و تمبک بود و قسمت دوم به دونوازی شورانگیز به همراهی تمبک و سازهای کوبه‌ای اختصاص داشت. در این کنسرت حسین علیزاده به همراه مجید خلج و علی بوستان روی صحنه درخشیدند.

 

جامانده‌ها چه کنند؟

بلیت‌های کنسرت دیدار البته در تهران ظرف 48 ساعت تمام شد و خیلی از علاقه‌مندان نتوانستند به این برنامه بروند به همین دلیل محمدحسین توتونچیان مدیر برگزاری کنسرت «دیدار» تصمیم گرفت آن را تمدید کند البته این وسط دو مشکل وجود دارد که از زبان خودش بخوانید:" قصد تمدید این اجرا را در تهران داشتیم اما به دلیل تقویم برنامه‌های تالار وحدت و اجراهای شهرستان ها، تاریخ آن به بعد از ماه مبارک رمضان موکول شد که متعاقبا اعلام خواهیم کرد".

 

کنسرت در شهرستان‌ها

کنسرت «دیدار» در شهرهای مختلف نیز اجرا می‌شود. حسین علیزاده، مجید خلج و علی بوستان امروز شنبه ۲۲ اردیبهشت در شهر شیراز روی صحنه می‌روند.

این گروه سپس در تاریخ های ۲۳، ۲۴ و ۲۶ اردیبهشت به ترتیب در شهرهای اهواز، خرم آباد و یزد اجرا خواهد داشت.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.