2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
چرا امید حاجیلی نمی‌خواهد آلبوم بدهد؟

چرا امید حاجیلی نمی‌خواهد آلبوم بدهد؟

حاجیلی در سریال "پیکسل" بازی کرده و همچنین پیشنهاد سینمایی دیگری نیز در پایان سال گذشته داشت اما به نتیجه نرسید.

دوات آنلاین-امید حاجیلی به فکر انتشار آلبوم نیست. دلیل این موضوع را مدیر برنامه‌های او توضیح داده است:" برایمان ضرر به همراه دارد و بازگشت سرمایه‌ای برای تهیه کننده ندارد."

پویا افشاری، مدیر برنامه های امید حاجیلی گفت: امید حاجیلی قطعه ای جدید را که به زبان شیرازی است در دست تهیه دارد و این روزها روی ملودی آن کار می کند.شعر این قطعه هنوز کامل نشده است، ملودی با محمد زند وکیلی است که امید حاجیلی آن را پسندیده است.

 

او ادامه داد: تصمیم بر این است که حاجیلی در قالب انتشار تک قطعه به فعالیت ادامه دهد و پس از مدتی که چند تک قطعه منتشر شد، مجموعه این قطعات در قالب یک آلبوم گردآوری و روانه بازار موسیقی شود. از آخرین آلبوم امید حاجیلی 4 قطعه به صورت تک قطعه منتشر شده است که این تعداد وقتی به 7 تا 8 عدد برسد با چند کار جدید که به آن اضافه خواهیم کرد آلبوم را منتشر می کنیم.

مدیر برنامه های امید حاجیلی ادامه داد: به دنبال انتشار آلبوم نیستیم چون برایمان ضرر به همراه دارد و بازگشت سرمایه ای برای تهیه کننده ندارد. چون دوست نداریم شرکت پشتیبان کننده‌مان به عنوان تهیه کننده بیش از پیش متضررِ انتشار آلبوم شود، تصمیم بر انتشار تک قطعه گرفته ایم و زمان انتشار آلبوم در سال 98 است.

وی در خصوص کنسرت های حاجیلی افزود: وی تا تیرماه در تهران کنسرتی نخواهد داشت اما در شهرستانها کنسرت برگزار می کند. امید حاجیلی  امشب هجدهم اردیبهشت در زاهدان، بیستم در رفسنجان، بیست و یکم در کرمان و در صورت دریافت مجوز بیست و دوم و بیست و چهارم اردیبهشت در اصفهان روی صحنه خواهد رفت.

مدیر برنامه های امید حاجیلی درباره کنسرتهای این خواننده بعد از ماه مبارک رمضان اظهار کرد: به دنبال برگزاری کنسرت در عید سعید فطر در یکی از شهرهای مازندران هستیم که احتمالا در یکی از شهرهای رامسر و بابلسر برگزار خواهد شد. 

افشاری درباره تورهای خارجی امید حاجیلی توصیح داد: پیشنهادات زیادی برای تورهای خارجی وجود دارد اما چون کیفیت کنسرتهای خارجی و چارچوب برنامه ریزیهای آنجا با فضای ایران تناسب ندارد و نیز حساسیتی که امید حاجیلی بر اجرا، صدا و برد موسیقیایی کار دارد ترجیح می دهد که اقدام به کنسرت خارجی نکنیم، مگر این که همه چیز اعم از شرایط سالن، اجرا و استانداردهای داخلی و خارجی را به درستی بررسی کنیم و سپس برویم.

 

وی در ادامه درباره فعالیت حاجیلی در تیتراژ خوانی افزود: حاجیلی تیتراژ سریال محمد حسین لطیفی و حامد عنقا به نام "پیسکل" را که سریالی اینترنتی است خواند. امید حاجیلی ترجیحش بر تیتراژ خوانی در سینما است که با توجه به سبک موسیقی که دارد مناسب تر است.

 

افشاری به پیشنهادات بازیگری این خواننده پرداخت و خاطرنشان کرد: حاجیلی در سریال "پیکسل" بازی کرده است. همچنین پیشنهاد سینمایی دیگری نیز در پایان سال گذشته داشت اما به نتیجه نرسیدیم. شاید امید حاجیلی بازیگری برایش جذابیت داشته باشد و تا حدودی با آن موافق باشد اما من با این کار او مخالف هستم و او نیز به تصمیمات من احترام می گذارد.

 

یکی دیگر از خوانندگانی که در  با پیشنهاد برای بازیگری روبه رو شده، حامد همایون است. جواب او این پیشنهادات را در این قسمت بخوانید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.