2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
بهترین معیارها برای انتخاب لباس  مناسب
شادی پرند هنرمند و طراح توضیح داد:

بهترین معیارها برای انتخاب لباس مناسب

افراد با هر فیزیکی باید در لباس احساس راحتی کنند و شاد باشند و لباس با شخصیت آنها هماهنگی داشته باشد. در این صورت سبک و لباس مناسب خود را پیدا می‌کنند و زیبا به نظر می‌رسند.

دوات آنلاین- یک سوال ساده و تکراری اما مهم: ما که هیکل‌مان درشت است یا بی‌تعارف چاق هستیم، چه بپوشیم که شیک و زیبا باشد؟ شادی پرند، هنرمند و طراح به این سوال جواب می‌دهد. او قبل از هر چیز این جمله را گوشزد می‌کند: افراد با هر فیزیکی باید در لباس احساس راحتی کنند و شاد باشند و لباس با شخصیت آنها هماهنگی داشته باشد. در این صورت سبک و لباس مناسب خود را پیدا می‌کنند و زیبا به نظر می‌رسند. 

شادی پرند که سال‌های زیادی روی مد و لباس تحقیق کرده معتقد است: آنچه باعث زشتی و زیبایی یک فرد می‌شود فیزیک او نیست بلکه احساسی است که فرد در لباس دارد و می‌تواند همین حس را به دیگران منتقل کند. من به‌عنوان یک طراح هیچ وقت فرمول ثابتی را به لحاظ فیزیک افراد برای لباس پیشنهاد نمی‌دهم. معیار اصلی من استایل شخصیتی افراد است.  معتقدم فرد باید در لباسی که می‌پوشد هویت خودش را ببیند و در لباس احساس راحتی کند.

ما باید ابتدا خودمان را بشناسیم و بدانیم خودِ واقعی ما کیست و بر اساس شناختی که از خودمان داریم لباس انتخاب کنیم. ما زمانی زیبا به نظر می‌رسیم که خوشحال باشیم و این خوشحالی را به دیگران منتقل کنیم. ممکن است یک لباس به‌ظاهر نه‌چندان فاخر بپوشیم اما آنقدر در آن لباس احساس خوبی داشته‌ و خوشحال و راحت باشیم و این حس خوب را ناخودآگاه به دیگران منتقل کنیم. در این صورت زیبا به نظر می‌رسیم. اگر لباسی بپوشیم که شاید از بیرون ساده باشد اما برای ما سخت باشد و در آن احساس ناراحتی کنیم و  با شخصیت ما هماهنگ نباشد، در این صورت همین ناراحتی را به دیگران منتقل می‌کنیم و زیبا به نظر نمی‌رسیم. بنابراین اگر می‌خواهیم فردی زیبا باشیم نباید به اینکه چاق‌ها چه بپوشند و چه نپوشند توجه کنیم باید به این توجه کنیم که در چه لباسی راحت و خوشحال هستیم و شیوه پوشش خودمان را به‌خوبی بشناسیم.

این طراح مد و لباس ادامه می‌دهد: شناخت پوشش مناسب برای هر فرد راه‌های مختلفی دارد که من سال‌هاست روی آن کار کرده‌ام و کلاس‌های مختلفی هم برگزار می‌کنم. بنابراین شناخت پوشش مناسب یک راه ندارد که بخواهم آن را توضیح دهم. اما می‌توان گفت یکی از ساده‌ترین  راه‌ها این است که فرد عکس‌های خود را تحلیل کند و ببیند در کدام لباس زیباتر و خوشحال‌تر بوده‌ است. این امر ربطی به چاقی یا لاغری افراد ارتباط ندارد. شناخت استایل دقیقا به این مربوط می‌شود که افراد در کدام لباس احساس خوبی دارند. در این صورت لباس مناسب خود را پیدا کرده‌اند. رنگ‌ها و طرح‌ها زمانی می‌توانند به فرد کمک کنند که فرد پوشش  مناسب خودش را پیدا کرده‌ باشد. ما نمی‌توانیم یک قانون مشخص برای زیبایی مطرح کنیم. هیچ بایدی در این امر وجود ندارد. بنابراین به عنوان یک طراح توصیه می‌کنم شیک و خوب پوشیدن چندان به فیزیک افراد مربوط نیست به‌احساس راحتی و خوشحال بودن در لباس بستگی دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.