2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
راه‌های ساده برای رفع بوی بد بدن

راه‌های ساده برای رفع بوی بد بدن

هل خیلی سریع در بدن جذب می‌شود و علاوه بر این‌که در دفع سم‌ها بسیار مفید است، بوی بد بدن را هم رفع می‌کند.

دوات آنلاین-هوا کم‌کم رو به گرم‌شدن می‌رود و باز هم دغدغه همیشگی عرق‌کردن و بوی بد بدن ذهن‌مان را مشغول می‌کند. 5 راهکار ساده وجود دارد که با استفاده از آنها می‌توان این مشکل را تا حدودی حل کرد.

 

میوه‌ها می‌توانند بوی بد بدن را از بین ببرند. پس خوردن میوه‌هایی مثل پرتقال، توت‌فرنگی، سیب و آناناس یکی از راه‌کارها است. آبلیمو هم می‌تواند در این زمینه کمک کند.

 

هل را دست‌کم نگیرید. هل خیلی سریع در بدن جذب می‌شود و علاوه بر این‌که در دفع سم‌ها بسیار مفید است، بوی بد بدن را هم رفع می‌کند.

 

سرکه سیب خاصیت‌های زیادی دارد که یکی از آنها از بین بردن بوی عرق است البته فکر نکنید به‌محض خوردن به هدف‌تان می‌رسید بلکه باید آن را چند ماه مصرف کنید.

 

گوجه فرنگی را هم امتحان کنید. خوردن گوجه فرنگی در این زمینه خیلی مفید است اما کار دیگری که می‌توان انجام داد این است که گوجه را روی محل تعریق بمالید و 15 دقیقه صبر کنید بعد آن را بشویید.

 

و اما ساده‌ترین راه: آب زیاد بنوشید. مصرف آب باعث دفع سموم بدن می‌شود و در نتیجه بوی بد از بین می رود.

 

در نهایت اگر خواستید از عطر و ادکلن استفاده کنید، در این قسمت ویژگی‌های عطر مناسب برای فصل بهار و تابستان را معرفی کرده‌ایم.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.