2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
پخش مجدد سریال «پایتخت ۴»  در ماه رمضان

پخش مجدد سریال «پایتخت ۴» در ماه رمضان

در پایتخت 4 راحله زن ارسطو یکی از سرنشینان پرواز شماره ۳۷۰ مالزی است که پس از سقوط این هواپیما، مفقود می‌شود، هما همسر نقی معمولی نیز در انتخابات شورای شهر شرکت می‌کند و ....

دوات آنلاین-شبکه یک سیما قصد دارد در روز‌های ماه مبارک رمضان، مجموعه تلویزیونی دیدنی و جذاب «پایتخت ۴» را روی آنتن ببرد.

 

«پایتخت ۴» به کارگردانی سیروس مقدم در رمضان سال ۱۳۹۴ از این شبکه پخش شده بود که توانست علاوه بر کسب تندیس بهترین سریال سال ۹۴ از نظر مخاطبان در برنامه سه ستاره، تندیس بهترین مجموعه تلویزیونی را از چهارمین جشنواره جام جم نیز دریافت کند.

 

در خلاصه داستان پایتخت ۴ آمده است: راحله زن ارسطو یکی از سرنشینان پرواز شماره ۳۷۰ مالزی است که پس از سقوط این هواپیما، مفقود می‌شود، هما همسر نقی معمولی نیز در انتخابات شورای شهر شرکت می‌کند و ....

 

محسن تنابنده، علیرضا خمسه، احمد مهران فر، ریما رامین فر، نسرین نسرتی، هدایت هاشمی، هومن حاجی عبداللهی، محمدرضا علیمردانی، و سارا و نیکا فرقانی از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

 

این مجموعه تلویزیونی قرار است از روز اول ماه مبارک رمضان هر روز صبح حوالی ساعت ۹:۳۰ از شبکه یک سیما پخش شود.

 

مجموعه تلویزیونی «پایتخت ۴» به تهیه کنندگی الهام غفوری کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.