2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
فتحعلی اویسی: دلم برای بازیگری تنگ شده

فتحعلی اویسی: دلم برای بازیگری تنگ شده

پیشنهادات ضعیف و تصادفی که در سال پیش داشتم دلایل اصلی دوری‌ام از بازی بود.

دوات آنلاین-فتحعلی اویسی می‌گوید دلایل زیادی باعث شد نزدیک به سه سال از بازیگری دور باشد و خودش هم ترجیح داد در این مدت کمی استراحت کند. البته او قصد دارد بعد از سه سال به تلویزیون باز‌گردد. خلاصه‌ای از حرف‌های این بازیگر 73 ساله را به نقل از میزان بخوانید:

 

  • من به راحتی بازی در هر کاری را نمی پذیرم. خوشبختانه نقش هایی که تا به حال ایفا کرده ام نزد مردم مورد قبول واقع شده‌‌اند و همین وسواس من برای انتخاب نقش را دو چندان کرده است. می خواهم با اثری با یادماندنی به نزد مردم باز گردم زیرا یک کار به یادماندنی بهتر از 10 اثر الکی است.

 

  • واقعیت امر اینکه پیشنهادات ضعیف و تصادفی که در سال پیش داشتم دلایل اصلی دوری‌ام از بازی بود. سال پیش پیشنهادات فراوانی برای بازی در سینما و تلویزیون به من می‌شد اما هیچکدام از فیلمنامه ها و نقش‌ها برای من دندان گیر نبودند که بخواهم در آنها به ایفای نقش بپردازم.

 

  • در حال حاضر مشغول مطالعه چندین فیلمنامه برای سینما و تلویزیون هستم و اگر به امید خدا متنی به دلم بنشیند آن را خواهم پذیرفت. من سه سال است که کار نکرده‌ام، به همین دلیل حالا که قصد بازگشت به بازیگری را دارم باید حرکت نو و تازه ای انجام دهم تا در ذهن مردم و مخاطبان ماندگار شود.

 

  • امیدوارانه به سال 97 نگاه می کنم و با توجه به اینکه خودم هم دلتنگ بازیگری هستم و در سال جدید به تلویزیون باز خواهم گشت. به امید خدا اگر عمری باشد باز هم میهمان خانه مردم خواهم شد.

 

  • هنوز پیشنهادی برای بازی در سریال "سلمان فارسی" نداشته‌ام. پیش از این سابقه بازی در آثار تاریخی را داشته و به آن علاقمندم. بدون شک اگر به من پیشنهادی درباره سریال سلمان داده شود و نقش خوب باشد به آن فکر می کنم.
12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.