2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
محسن یگانه، دوباره روی صحنه برج میلاد

محسن یگانه، دوباره روی صحنه برج میلاد

می‌توانید روز دوشنبه 24 اردیبهشت به کنسرت این خواننده بروید.

دوات آنلاین-یک خبر داغ برای طرفداران محسن یگانه: شما می‌توانید روز دوشنبه 24 اردیبهشت به کنسرت این خواننده بروید.

کجا؟ مرکز همایش‌های برج میلاد. یگانه ششم اردیبهشت هم همین جا کنسرت برگزار کرده و ترانه‌های عبور، بعد تو، باور کنم، نباشی، پا به پای تو، درکم کن، کویر، بهت قول میدم، وابستگی، دوست دارم، خاطره بازی، نرو، عذاب، نشکن دلمو، خیابونا و… را خوانده بود.

یگانه این روزها برنامه شلوغی دارد. او سه شب متوالی یعنی شب‌های هفتم تا نهم اردیبهشت هم در سالن سیتی‌سنتر  اصفهان برنامه داشت و قرار است 17 اردیبهشت هم در سالن شهید آوینی بندرعباس روی صحنه برود.

بلیت‌فروشی کنسرت برج میلاد هنوز شروع نشده و اگر می‌خواهید به این برنامه بروید گوش به زنگ باشید که شروع فروش بلیت از ساعت 16 روز سه‌شنبه 11 اردیبهشت است. حتما می‌دانید برای خرید بلیت باید به سایت ایران‌کنسرت بروید. این را هم بگوییم که یگانه آن شب دو برنامه خواهد داشت که ساعت شروع آنها 18 و 30 دقیقه و ساعت 22 است.

درباره محسن یگانه هم که به اندازه کافی اطلاعات دارید. مثل این‌که او سال 64 در گنبدکاووس به دنیا آمد. مادرش استاد دانشگاه و دو خواهرش پزشک و دندانپزشک هستند و خودش هم اول دوست داشت بازیگر شود اما بالاخره سراغ موسیقی رفت و این هنر را با نواختن گیتار شروع کرد.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.