2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
«مرد شده»؛ داستان زنی که 150 داعشی را کشت

«مرد شده»؛ داستان زنی که 150 داعشی را کشت

اجرای «مرد شده» تا جمعه 14 اردیبهشت ادامه دارد. این نمایش یک ساعت و 20 دقیقه‌ای را که در سالن اصلی تالار مولوی اجرا می‌شود، آسو بهاری کارگردانی می‌کند.

دوات آنلاین-اگر تا به حال به تماشای نمایش «مرد شده» نرفته‌اید، پیشنهاد می‌کنیم دیدن این تئاتر را هم در برنامه‌های خود بگذارید.

اجرای «مرد شده» از ١٦ فروردین ماه شروع شده و تا جمعه 14 اردیبهشت ادامه دارد. این نمایش یک ساعت و 20 دقیقه‌ای را که در سالن اصلی تالار مولوی اجرا می‌شود، آسو بهاری کارگردانی می‌کند. البته نمایش‌نامه را هم خودش نوشته است.

بهاری درباره‌ کارکتر اصلی این نمایش گفت: «ریحانه» در مدت زمان محدود 150 تن از رهبران داعش را کشت و به همین دلیل داعش برا ی سر او جایزه 2 میلیون دلاری قرار داده است.

او  در ادامه توضیح داد: اطلاعات شخصی او (ریحانه) و همچنین عکس‌های او در فضای مجازی کم است تا شناسایی نشود. زیرا به نماد مقاومت کوبانی تبدیل شده است.

مجتبی فلاحی، نسیم میرزاده، بهزاد خلجو دٌنا تارفی بازیگران این نمایش هستند.

قیمت بلیت این نمایش 25 هزار تومان و ساعت اجرای آن هر شب، ساعت 21 است.

اگر تالار مولوی را بلد نیستید، این هم آدرس: خیابان انقلاب، ابتدای خیابان شانزده آذر، شماره شانزده، جنب کلینیک دانشگاه تهران، سالن اصلی باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران

 

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.