2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت

"بلافیگورا" در پردیس شهرزاد

این نمایش از ۱۲ اردیبهشت شروع می‌شود تا جمعه ۱۱ خرداد ادامه خواهد داشت.

دوات آنلاین-"بلافیگورا" عنوان نمایشنامه‌ای از یاسمینا رضا است که  سعید دشتی آن را روی صحنه می‌برد و برای تماشای آن می‌توانید به پردیس تئاتر شهرزاد بروید.

یاسمینا رضا نمایشنامه‌نویس فرانسوی است که البته رگه‌ای ایرانی هم دارد. خدای کشتار یکی از معروف‌ترین کارهای او است که در ایران تاکنون چند بار اجرا شده است. شاید رمان "ادام ابربرگ" را هم از این نویسنده خوانده باشید.

به‌زودی سعید دشتی "بلافیگورا" را روی صحنه می‌برد . این نمایش نگاهی به زندگی اجتماعی مردم فرانسه دارد. در این نمایش صحرا اسدالهی، سپند امیر سلیمانی، بهاره رهنما، نگار عابدی و محمد نادری بازی می‌کنند.

این نمایش از ۱۲ اردیبهشت شروع می‌شود تا جمعه ۱۱ خرداد ادامه خواهد داشت. قیمت بلیت این نمایش یک ساعته که در سالن شماره یک پردیس شهرزاد اجرا می‌شود 25 تا 30 هزار تومان است و اگر تصمیم گرفتید به تماشای آن بروید باید ساعت 7 و 30 دقیقه عصر یعنی نیم ساعت قبل از شروع کار در پردیس شهرزاد باشید.

آدرس پردیس شهرزاد را هم که دارید: خیابان نوفل‌لوشاتو، تقاطع خیابان رازی

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.