2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
کشف انبار میلیاردی لوازم آرایشی قاچاق

کشف انبار میلیاردی لوازم آرایشی قاچاق

رئيس پليس آگاهي استان اصفهان ارزش برآورد شده اين محموله را يک ميليارد ريال عنوان کرد

دوات آنلاین-رئيس پليس آگاهي استان اصفهان از كشف انبار دپوی لوازم آرايشي خارجي قاچاق و کشف محموله ای به ارزش یک میلیارد ریال درعملیات کارآگاهان این پلیس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "ستار خسروي " با اعلام اين خبر اظهار داشت: در پي اعلام گزارشي مبني بر دپوی لوازم آرايشي خارجي قاچاق در انباري در شهر اصفهان رسيدگي به موضوع در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.

وي ادامه داد: کارآگاهان پس از هماهنگي با مقام قضائي به انبار مورد نظر اعزام و در بازرسي صورت گرفته تعداد 50 کارتن انواع لوازم آرايشي و بهداشتي خارجي قاچاق را کشف کردند.

اين مقام مسئول ارزش برآورد شده اين محموله را يک ميليارد ريال عنوان کرد و بيان داشت: در اين خصوص يك نفر دستگيرکه به همراه پرونده برای سير مراحل قانوني به مراجع قضائي تحویل شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه قاچاقچیان اين محصولات را براي اينکه سريع تر بفروش برسند در شبکه هاي توزيع مختلف با قیمت ارزان عرضه می کنند، گفت: يکي از روش هاي عرضه اين لوازم فروش در آرايشگاه هاي زنانه، دست فروش ها و صنوف غير مرتبط مثل سوپر مارکت ها است.

سرهنگ خسروي با اشاره به اينکه فرآورده هاي آرايشي قاچاق با عوارضي مثل آکنه، جوش، لک، سوزش، خشکي پوست وبا عوارض دیگر ظاهر مي شود، بیان داشت: به شهروندان توصیه می کنیم لوازم آرايشي بهداشتي را از نمايندگي هاي مجاز تهيه کرده و از خريد اين کالاها از دست فروش ها يا صنوفي که غير مرتبط هستند خودداري کنند.

وی تاکید کرد: بعضي از اين فرآورده ها حتي اگر اصل باشند، چون به صورت قاچاق و از طريق مبادي غير قانوني وارد مي شوند ممکن است ساعت ها و روزها در برابر گرماي زياد، رطوبت و سرما قرار بگیرند و همین موضوع می تواند باعث فساداینگونه مواد شود که حساسيت هاي پوستي و عوارض جبران ناپذيري را براي مصرف کننده به همراه دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.