2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
کنسرت گروه چیستا؛ پیشنهادی برای بانوان

کنسرت گروه چیستا؛ پیشنهادی برای بانوان

این کنسرت ساعت 15 پنج‌شنبه ششم اردیبهشت در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

دوات آنلاین-کنسرت ارکستر بانوان چیستا پیشنهادی ویژه برای بانوان است تا ساعت خوش و خاطره‌انگیزی را تجربه کنند. این کنسرت ساعت 15 پنج‌شنبه ششم اردیبهشت در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

میشکا سیلانی سرپرست و خواننده این گروه است. او و همکارانش که موسیقی اصیل ایرانی اجرا می‌کنند تاکنون برنامه‌های زیادی اجرا کرده‌اند. آنها سال 95 هم در همین سالن روی صحنه رفته و قطعاتی از پرویز مشکاتیان، مهدی خالدی، عطارنیشابوری، صبا، تجویدی، جواد معروفی، فرامرزپایور و پرویز یاحقی را اجرا کرده بودند.

قیمت بلیت این کنسرت برای بانوانی که صندلی‌های دو ردیف اول را انتخاب می‌کنند، 90 هزار تومان، برای ردیف‌های 3 تا 9، به مبلغ 70 هزار تومان و برای ردیف‌های 10 تا 13 نیز 60 هزار تومان است.

اگر قصد دارید به این کنسرت بروید بدانید بردن موبایل و دوربین داخل سالن ممنوع است و اگر این دو وسیله را همراه داشته باشید جلوی در از شما امانت گرفته خواهد شد.

بلیت این کنسرت را می‌توانید از این قسمت سایت تیوال تهیه کنید.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.