2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
برنامه کنسرت‌ها در شهرهای مختلف

برنامه کنسرت‌ها در شهرهای مختلف

اهالی قزوین، ارومیه، زنجان و آمل برنامه این کنسرت‌ها را بخوانند:

دوات آنلاین-سالار عقیلی، بابک جهانبخش، فرزاد فرزین و پازل بند در شهرهای مختلف روی صحنه می‌ روند. اهالی قزوین، ارومیه، زنجان و آمل برنامه این کنسرت‌ها را بخوانند:

عقیلی در قزوین

سالار عقیلی ساعت 21 روز شنبه 15 اردیبهشت در سالن نمایشگاه بین المللی قزوین روی صحنه می‌رود تا منتخبی از قطعه‌های پرطرفدارش از جمله "از تنهایی گریه مکن" را بخواند.

سالار عقیلی در این کنسرت قطعات "تبریز در مه"، "حانیه"، "شکوه گل"، "نگارا"، "افسون سخن"، "خوشه چین"، "از تنهایی گریه مکن"، "گلرخ"، "چرخ فلک"، "نغمه نوروزی"، "ایران" و "خاک مهرآئین" را اجرا خواهد کرد.

 

 

 

 

جهانبخش در آمل

کنسرت بابک جهانبخش روز سه شنبه 4 اردیبهشت ماه در دو نوبت 19:00 و 21:30 در سالن اریکه آریایی آمل برگزار می‌شود.

در کنسرت جدید قطعاتی چون "دوست دارم"، "تهران"، "تو رو دوست دارم"، "خاص"، "من و بارون"، "اکسیژن"، "برف"، "تو که حساسی" و "بارون دلتنگی" برای مخاطبان اجرا می‌شود.

این خواننده کشورمان از سال 84 در موسیقی پاپ فعال است و بر سازهای گیتار، پیانو و کیبورد مهارت دارد.

در سال ۱۳۸۲ تولید اولین آلبوم جهانبخش شروع و در سال ۱۳۸۴ آلبوم "چی شده" روانه بازار شد. در همان سال به عنوان دومین پدیده سال انتخاب شد.

رضا تاجبخش "رهبر گروه و نوازنده پیانو و کیبورد"، بابک ریاحی‌پور "سرپرست گروه و نوازنده گیتار باس"، مسعود همایونی "نوازنده گیتار الکتریک"، علیرضا فرخی "نوازنده ویولن"، نیما حمیدی "نوازنده درامز"، انوشیروان تقوی "نوازنده کیبورد"، بهنام حکیم "نوازنده بوزوکی و گیتار" و مهران فرشباف "سازهای کوبه‌ای" به عنوان نوازنده حضور دارند.

فرزین در زنجان

کنسرت فرزاد فرزین روز چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه ساعت 21:30 در سالن هلال احمر زنجان برگزار می‌شود.

فرزین قرار است در این برنامه آلبوم جدیدش "شانزه لیزه" و قطعات منتشر شده جدید و قدیم خود را برای مخاطبان اجرا کند.

آلبوم جدید این خواننده "شانزه‌لیزه" فضایی متفاوت دارد و "روزبه بمانی" دوباره با او در این مجموعه همکاری کرده است.

خواننده آلبوم "شوک" که با انتشار آلبوم "شلیک" در سال 1390 موفقیت بسیاری به دست آورد، آلبوم های دیگری همچون "شراره"، " شانس"، " شخصی" و " شش" را در کارنامه هنری خود دارد.

پازل بند در ارومیه

کنسرت گروه پازل بند روز شنبه 8 اردیبهشت ماه ساعت 21:00 در تالار ارومیه 2 برگزار می‌شود.

گروه پازل بند در این کنسرت قرار است علاوه بر قطعات "کار دادی دستم"، "به شرطی که"، "سرم زده"، "خدا به همرات"، "دنیا میا"، "جاده"، "نگم برات"، "یادم نرفته"، "حقم اینه"، "وابسته"، "چی سرت اومد"، "خستم"، "چرا رفتی"، "دست عاشقی" و "قرار نیست" قطعات جدید منتشر شده خود را نیز برای مخاطبان اجرا کند.

علی رهبری و آرین بهاری اعضای "پازل بند" را تشکیل می‌دهند. کنسرت گروه "پازل بند" معمولا با برخی اتفاقات نمایشی و پرفورمنس اجرا می شود و جلوه های خاص بصری را در قالب کنسرت روی صحنه می برند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.