2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
خشكشويي آنلاين هم وارد بازار شد!

خشكشويي آنلاين هم وارد بازار شد!

با پيشرفت تكنولوژي، نقش خيره كننده استارتاپ‌ها در رفع برخي نيازهاي خدماتي انكارناپذير است.

دوات آنلاین-با پيشرفت تكنولوژي، نقش خيره كننده استارتاپ‌ها در رفع برخي نيازهاي خدماتي انكارناپذير شده است. این استارتاپ‌ها در واقع در پی نیازهای جامعه امروز ایجاد شده‌اند. یکی از بزرگترین مشکلات همه ما در زندگی امروزی کمبود وقت است. استارتاپ‌ها این امکان را به ما می‌دهند که در هر کجای شهر که هستیم بدون صرف زمان زیاد به خدمت موردنیازمان دسترسی داشته باشیم و کارهای ضروری خود را انجام دهیم.

استارتاپ‌ها این امکان را به مشتری خود می‌دهند که انواع مختلف خدمات را در سریع‌ترین زمان ممکن  دریافت کنند. از سویی این مجموعه‌ها به‌دلیل داشتن پایگاه‌های اینترنتی و اپلیکیشن‌های موبایلی قابل ردگیری هستند و می‌توان به آنها اعتماد کرد و درصورت نیاز با مدیران آن در ارتباط بود. 

پيش از اين در حوزه‌هايي چون خريد اينترنتي، حمل و نقل شهري و ....، استارتاپ‌ها موفق شدند با تحت پوشش قرار دادن بخش قابل‌توجهي از نيازهاي مردم، خود را بر سر زبان‌ها بياندازند اما امروز صحبت از اپليكيشني است كه شايد تا همين چند سال قبل، كمتر كسي ظهور آن را پيش‌بيني مي‌كرد.

چند روزي‌ست كه نام يك اپليكيشن ايراني به نام «بخار»، با هدف ارائه خدمات آنلاين خشكشويي بر سر زبان‌ها افتاده است.

اين استارتاپ نوپا قرار است كه كليه خدمات مربوط به خشكشويي را به جاي شما انجام بدهد، نرخ‌هاي جالب توجهي را نيز براي ارائه خدمات در نظر گرفته است و علاوه بر این می‌کوشد بهترین کیفیت را ارائه دهد. براي آشنايي بيشتر با اين محصول جالب ايراني مي‌توانيد از سايت بخار  به آدرس www.bokhaar.com اقدام كنيد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.