2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
سهیل نفیسی در تالار وحدت می‌خواند

سهیل نفیسی در تالار وحدت می‌خواند

سهیل نفیسی در تالار وحدت کنسرت دارد. روز سه‌شنبه 11 اردیبهشت اما از همین حالا می‌توانید بلیت تهیه و جای خود را رزرو کنید.

دوات آنلاین-سهیل نفیسی در تالار وحدت کنسرت دارد. روز سه‌شنبه 11 اردیبهشت اما از همین حالا می‌توانید بلیت تهیه و جای خود را رزرو کنید.

ری‌را، ترانه‌های جنوب، چنگ و سرود و طرح نو آلبوم‌های این هنرمند است. او علاوه بر خوانندگی در نواختن گیتار هم تبحر دارد. ویژگی کارهای نفیسی اشعاری است که انتخاب می‌کند. او در آلبوم طرح‌نو اشعار حافظ را به‌زیبایی خوانده و در آلبوم دیگرش ری‌را سراغ شعرنو رفته و اشعاری از شاملو، اخوان ثالت، نیما یوشیج و... را خوانده است.  

سهیل نفیسی سال ۱۳۴۶در تهران متولد شد اما ۲۳ سال در بندرعباس زندگی کرد و در همانجا بود که با ابراهیم منصفی، رامی، آشنا شد. آلبوم «ترانه‌های جنوب» ثمره این آشنایی است.

اولین باری که نفیسی سازی در دست گرفت 5 ساله بود. پدرش در آن سال یک ملودیکا به او هدیه داد. سهیل نفیسی بعدها نواختن با آکاردئون و ارگی کوچک را تجربه کرد و 14 ساله بود که با گیتار آشنا شد؛ سازی که هرگز از آن جدا نشد.

اگر علاقه‌مند به حضور در کنسرت نفیسی هستید، بدانید قیمت بلیت‌های آن که از طریق سایت تیوال قابل خرید است، باتوجه به جایی که انتخاب می‌کنید، بین 40 تا 100 هزار تومان متغییر است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.