2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
چه کنیم که بعد از رژیم پوست شل نشود

چه کنیم که بعد از رژیم پوست شل نشود

ماساژ هفتگی با سونا خشک و روغن زیتون نباید فراموش شود. همیشه این افراد باید بطری آب داشته باشند و نباید احساس تشنگی کنند.

دوات آنلاین-شل‌شدن پوست یکی از عوارض رژیم‌گرفتن است اما مرجان مینافرد، متخصص تغذیه توضیح داده که چه کنیم تا چنین اتفاقی نیفتد و بعد از رژیم هم پوست زیبا و سالم داشته باشیم.

خلاصه‌ای از اظهارات این متخصص را بخوانید:

  • بسیاری از افرادی که وزن بالا دارند، یکی از نگرانی های آنها برای رژیم گرفتن این است که چگونه بعد از لاغری پوست بدنشان شل و افتاده نشود. برخی اقدام به انجام عمل جراحی می کنند و برخی راهکاری برای رفع این مشکل ندارند.

 

  • راهکار آسان رفع این مشکل بدون عمل و هزینه، رعایت رژیم خاص غذایی و قرار دادن برخی مواد غذایی در وعده های غذایی است. بدن باید پروتئین به مقدار کافی مصرف کند که  حاوی کلاژن باشد.

 

  • بهتر است افراد مواد غذایی حاوی ویتامینA مصرف کنند. بهترین منابع هویج، سیب زمینی شیرین،سبزیجات زرد نارنجی پخته شده هستند.

 

  • باید منابع غذایی حاوی ویتامین Bکمپلکس مانند جو، تخم مرغ،موز و انواع جوانه مصرف شود.

 

  • علاوه بر ویتامین ها باید میوه به مقدار کافی مصرف شده و ماساژ هفتگی با سونا خشک و روغن زیتون  نباید فراموش شود. همیشه این افراد باید بطری آب داشته باشند و نباید احساس تشنگی کنند. موضوع دیگر استفاده از مکمل است. اسید امینه BCAA، گلوتامین، پروتئین whey و نیز از مکمل‌های مولتی ویتامین بهره ببرید.
12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.