2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
دکوراسیون آپارتمان و خانه‌های کوچک با ترفندهای ساده اما بی‌نظیر

دکوراسیون آپارتمان و خانه‌های کوچک با ترفندهای ساده اما بی‌نظیر

اگر خانه‌تان کوچک است اصلا نگران این نباشید که برای دکوراسیون آن کاری نمی‌توانید انجام بدهید. در این مطلب با تکنیک‌هایی آشنا می‌شوید که آپارتمان‌های کوچک را بسیار زیبا می‌کند.

دوات آنلاین-خانه زمانی برای شما خانه خواهد بود که بتواند آرامش را به زندگی شما بیاورد،فرقی نمی‌کند در خانه‌ای کوچک باشید یا بزرگ. مهم این است که خانه را طوری بچینید که بتواند راحتی و آرامش شما را تامین کند. بنابراین اگر خانه‌ای کوچک دارید می‌توانید با وسایل طوری آن را تزئین کنید که هم بزرگتر جلوه کند و هم راحت باشید. یادتان باشد دیوارها خیلی در این چیدمان نقش دارند.

مبلمان در خانه‌های کوچک

مبلمان در خانه‌های کوچک

مبل‌هایی که فضای کوچک اشغال می‌کنند انتخاب کنید.اگر مبل کلاسیک می‌پسندید سرویسی انتخاب کنید که کوچک باشد. آن را طوری بچینید که اجازه استفاده از حداکثر فضا را به شما بدهد. برای اینکه بتوانید مهمان در خانه بپذیرید سعی کنید از مبل‌های تخت‌شو استفاده کنید.

 

بیشتر بخوانید: نکاتی درباره بهترین شیوه چیدن مبل‌ها

 

از گوشه‌های خانه به‌درستی استفاده کنید، میزناهارخوری و مبل‌هایی انتخاب کنید که داخل میزهای آن کشو داشته‌ باشد و بتوانید وسایل بیشتری را در آن بگذارید. مبل‌ها و میزها را از گوشه بچینید. اگر دکوراسیونی سنتی دارید استفاده از یک صندلی چوبی گهواره‌ای می‌تواند خانه شما را زیباتر کند و صندلی راحتی برایتان باشد.

 

تکنیک‌هایی برای دیوار و پنجره‌ها

خانه را به درستی نورپردازی کنید، دیوارها و کف‌ها را با رنگ روشن و ملایم رنگ کنید. 

 

پرده های نازک و رنگ روشن انتخاب کنید. پرده‌هایی با نوارهای عمودی پنجره را بلندتر نشان می‌دهد.

 

وسایلی را که برای خانه استفاده می‌کنید  از یک رنگ انتخاب نکنید، رنگ‌های گرم و شاد خانه شما را دلچسب‌تر می‌کند. فراموش نکنید رنگ‌ها در بزرگ‌ و کوچک نشان‌دادن خانه بسیار نقش دارند. 

 

بیشتر بخوانید: نقش رنگ‌ها در بزرگی و کوچکی خانه

 

کاغذ دیواری با گل‌های درشت و تیره استفاده نکنید. توصیه طراحان داخلی استفاده از استیکرهای دیواری است.

کابینت و دکورهای چوبی

کابینت و دکورهای چوبی

از دکورهای دیواری و ظریف استفاده کنید. بوفه‌ و کمد نه تنها دیگر درخانه‌ها استفاده نمی‌شود بلکه باعث جاگیری و پرت شدن فضای مفید خانه شما می‌شود. وسایل زیبا و قیمتی خود را با دکورهای چوبی که روی دیوار نصب می‌شود به نمایش بگذارید.

 

بیشتر بخوانید: ترفندهایی برای تزیین بهتر خانه‌های کوچک

 

بهتر است برای گرم کردن خانه از رادیاتور استفاده کنید. اگر خانه شما رادیاتور ندارد از بخاری‌های دیواری استفاده کنید. این نوع بخاری‌ها جای کمتر می‌گیرد و خانه را بهتر گرم می‌کند.

 

کابینت‌های آشپزخانه را براق کنید و بیشتر از کابینت‌هایی که به یک دیوار نصب می‌شوند استفاده کنید.

از تراریوم در دکوراسیون استفاده کنید

از تراریوم در دکوراسیون استفاده کنید

استفاده از گیاهان در خانه را فراموش نکنید. رنگ سبز گیاهان خانه شما را زیبا می‌کند. جای زیادی نمی‌گیرد و تازگی را به خانه می‌آورد. برای این کار می‌توانید از تراریوم استفاده کنید. یادتان باشد گلدانی که استفاده می‌کنید هم بسیار مهم است.

 

همیشه خانه خود را مرتب نگه‌ دارید و آن را برق بیندازید. وقتی خانه بوی خوبی داشته‌ باشد و تمیز باشد قطعا به شما احساس آرامش و بزرگی بیشتری دست خواهد داد.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.