2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
سبز زیتونی، نماد آشتی و آرامش
ویژگی‌های رنگ سال چیست

سبز زیتونی، نماد آشتی و آرامش

بر اساس نظریات روان‌شناسی رنگ سبز زیتونی، قدرت شخصیت در تحمل مشکلات، درس‌گرفتن از آن‌ها و انسانی بهترشدن را نشان‌می‌دهد.

دوات آنلاین-رئیس کارگروه مد و لباس امروز اعلام کرد رنگ سال 97 بر اساس تصمیم کارگروه مدل و لباس رنگ زیتونی انتخاب شده‌ است. رنگ هر سال می‌تواند  نشان‌دهنده هدف سیاستگذاران اجتماعی باشد. بر اساس نظریات روان‌شناسی رنگ سبز زیتونی،. با این‌که این نشان‌دهنده‌ درد عاطفی ناشی از خودفریبی‌ ست، قدرت شخصیت در تحمل مشکلات، درس‌گرفتن از آن‌ها و انسانی بهترشدن را نیز نشان‌ می‌دهد.

روانشناسان بر این باورند که رنگ‌ها تاثیر غیرمستقیم و زیادی بر خلق و خوی افراد دارند هرچه تمرکز سیاستگذاران اجتماعی روی رنگ‌های شاد باشد شادابی بیشتر بین مردم یک جامعه رواج خواهد داشت.

 علاقه‌مندان به رنگ سبز شخصیت هماهنگ و صلح جویی دارند. آنها خواهان یک زندگی جاری هستند و ترجیح می دهند در یک محیط طبیعی زندگی کنند. آنها متعادل ترین مردم میان علاقه‌مندان به رنگ‌های دیگر هستند. آنها همچنین اتصالی قدرتمند با طبیعت دارند. دوستداران رنگ سبز رها، مهربان، اهل بیان و ارتباط هستند. آنها می کوشند  بدن، ذهن و روحی متعادل داشته باشند.

این افراد اساساً اشخاصی قانعی هستند. اگر در وضعیت قوی باشند، برای شاد زیستن به حداقل نیز راضی می شوند، شادی درونی آنها، که خالی از آرزوهای بزرگ است، برایشان بسیار حائز اهمیت است. در حالی که دیگران دوست دارند از لذت و مزایای تجملات حاصل از موفقیت برخوردار باشند، دوستداران رنگ سبز، بدون آنکه در ابتدا بخواهند با کسی رقابت کنند، زیباترین و گرانبها ترین لباس ها را می پوشند.

این اشخاص شادی و رضایت را در زندگی شان وارد می‌کنند. آنها می دانند  هرچه اهداف متعالی تری داشته باشند، برای حصول آن چالش های بیشتری را پیش رو دارند. آنها از چرخه طبیعت و قوانین زندگی  درک و فهم درونی دارند. آنها معتقدند  زندگی بشر، خود، شگفت ترین موهبت است.

علاقه‌مندان به رنگ سبز افرادی اهل ارتباط و گفت و گو هستند. آنها مدام به فکر ارتباطی سالم هستند. از پرخاشگری به دور هستند و زندگی آرامی را برمی‌گزینند.

 

 

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.