2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
کشف محموله بزرگ لوازم آرایشی قاچاق

کشف محموله بزرگ لوازم آرایشی قاچاق

پلیس استان اردبیل 53 هزار و 213 قلم انواع دارو و لوازم آرايشي را کشف کرده است

دوات آنلاین-در حالی‌که لوازم آرایشی قاچاق و غیراستاندارد باعث بروز انواع بیماری‌ها می‌شود سودجویان همچنان این لوازم را در شرایط غیربهداشتی به کشور وارد و توزیع می‌کنند. در تازه‌ترین مورد پلیس استان اردبیل 53 هزار و 213 قلم انواع دارو و لوازم آرايشي را کشف کرده است.

سرهنگ "رحيم سروري" جانشين فرماندهي انتظامي استان اردبيل ارزش این محموله را يك ميليارد ريال اعلام کرد و گفت: در راستاي تداوم اجراي طرح تشديد مبارزه با قاچاق كالا و ارز و به دنبال دريافت گزارش هاي مردمي مبني بر دپوي تعداد قابل توجهي لوازم آرايشي و داروهاي قاچاق در يك انباري، بررسي موضوع در دستور كار مأموران پليس آگاهي قرار گرفت.

وي افزود: با انجام تحقيقات هدفمند و بررسي هاي ميداني، مأموران از صحت گزارش هاي دريافتي اطمينان حاصل كرده و هماهنگي هاي لازم با مقام قضائي را انجام دادند.

جانشين فرماندهي انتظامي استان اردبيل با اشاره به كشف تعداد قابل توجهي دارو و لوازم آرايشي قاچاق دپو شده در محل مذکور گفت: در بازرسي از اين انباري، 53 هزار و 213 قلم انواع دارو و لوازم آرايشي قاچاق به ارزش يك ميليارد ريال كشف شد.

سرهنگ سروري تصريح كرد: در رابطه با كشفيات به دست آمده يك قاچاقچي دستگير و اقدامات قانوني در حال انجام است.

علاوه بر لوازم آرایشی ویژه بانوان، انواع عطر و ادکلن نیز در حجم زیاد به صورت قاچاق وارد کشور می‌شود. یک فعال تجارت عطر و ادکلن در گفت‌وگو با دوات گفته بود محصولات قاچاق سهم عمده بازار را به خود اختصاص داده در حالی‌که اگر روی تولید این محصولات در داخل سرمایه‌گذاری شود می‌واند اشتغالزایی زیادی داشته باشد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.