2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
نگین صدیق‌گویا: پیشنهاد دادند پیج ۱۰ میلیون فالووری بخرم

نگین صدیق‌گویا: پیشنهاد دادند پیج ۱۰ میلیون فالووری بخرم

معنی این نوع جذب طرفدار را نمی شناسم زیرا معتقدم آنچه مهم است حضور واقعی افراد است و می‌خواهم کسانی که واقع دوست دارند پیج مرا تعقیب کنند.

دوات آنلاین-بیا از ما پیج ۱۰ میلیون فالووری بخر. این پیشنهادی است که به نگین صدیق‌گویا، بازیگر سینما و تلویزیون دادند اما او زیر بار نرفت و قبول نکرد.

صدیق‌گویا را در فیلم‌های تیک تاک، خلبان، زن امروز، عبور از خط سرخ، بی قرار، انتخاب، رأی باز، واکنش پنجم، خواستگار محترم، ابراهیم خلیل ا…، و سریال‌های ساعت صفر، لبه آتش، شبی از شب‌ها، به کجا چنین شتابان، بهشت و بهار، شکر تلخ و همسفردیده‌اید. او دو فیلم مانا و زمانی برای دوست داشتن را هم در آستانه اکران دارد. خلاصه‌ای از حرف‌های این بازیگر را درباره اینستاگرام و فعالیت حرفه‌ای‌اش بخوانید:.

  • من در اینستاگرام صفحه شخصی دارم و به داشتن فالوور های زیاد اعتقادی ندارم. برخی اشخاص فالوور 10 میلیونی دارند اما اکثر این فالوورها تقلبی و غیر واقعی هستند.
  • یکبار صفحه اینستاگرام من هک شده بود، در همان زمان بسیاری با من تماس می گرفتند و پیشنهاد خرید پیج ده میلیون فالووری می دادند. به شخصه معنی این نوع جذب طرفدار را نمی شناسم زیرا معتقدم آنچه مهم است حضور واقعی افراد است و می‌خواهم کسانی که واقع دوست دارند پیج مرا تعقیب کنند.
  • من به عنوان یک بازیگر مجبور نیستم در مورد تمام مسائل نظر دهم. صفحه اینستاگرام من فضایی برای اشتراک برخی آثار و سلایق شخصی من است و دوست ندارم در مورد برخی مسائل سیاسی یا غیره که درخصوص آنها تخصصی ندارم نظر بدهم.
  • پیشنهادات زیادی برای بازی در سال جاری به من شده اما هر کدام از این پیشنهادات به نوعی باب میل من نبوده است و فعلاً در هیچ کاری بازی نمی کنم.
  • برخی پیشنهادات را در درجه اول به دلیل کیفیت فیلمنامه نپذیرفتم اما برخی پیشنهادات هم بوده که از فیلمنامه خوشم آمده اما به دلیل کمرنگ و فرعی بودن نقش آن را نپذیرفتم.به عنوان مثال به تازگی پیشنهاد بازی در سریالی پلیسی را داشتم اما این اثر کاملاً مردانه بود و نقش من همسر یکی از این پلیس ها بود که صرفاً چند سکانس کوتاه در هر قسمت مشغول مرتب کردن خانه بودم.
  • این روزها اکثر تهیه کنندگان از بازیگران درخواست سرمایه می کنند. به عنوان مثال من با وجود اینکه فیلم های زیادی در سینما بازی کرده ام هم باید برای به دست آوردن نقش سرمایه گذار و یا پول بیاورم. چندین بار به من پیشنهاد شده که در صورت آوردن سرمایه نقش یک را به من خواهند داد.
  • در سینما هم ترجیحم بر کم کاری و بازی نکردن در نقش های فرعی است. زیرا به دلیل برخی کمبود ها و مشکلات زمانی در تدوین و غیره تمام فشار به نقش های فرعی وارد می شود و حتی بسیاری از پلان های آنها در تدوین حذف می شود.
  • من وقتی کاری ندارم و در فیلمی بازی نمی کنم نیازی هم نمی بینم که در صدر اخبار باشم. وقتی می توانم از خود خبری بدهم که برای یک فیلم از من دعوت شده باشد یا در سریالی به ایفای نقش بپردازم.
12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.