2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
برنامه‌های دنیای مد برای بهار و تابستان 2018

برنامه‌های دنیای مد برای بهار و تابستان 2018

استفاده از اکسسوری‌ها در سال 2018 بیشتر از سال‌های قبل خواهد بود مخصوصا زیورآلات ظریف روی دست و دور گردن بسیار مورد توجه قرار خواهد گرفت

دوات آنلاین-سال 2018 در دنیای مد هرچند سال رنگ بنفش، رنگ فاخر و لاچکری است اما سال عقب‌گرد هم هست. لباس‌هایی که در این سال و در فصل‌های مختلف به بازار خواهد آمد لباس‌هایی با مدل‌های دهه 70 میلادی است. مهمترین نماد دهه 70 کت‌های زنانه است. 

نکته مهم دیگری که در مد امسال چشم‌گیر خواهد بود لباس‌های گلدار در فصل بهار و تابستان است. گل‌های درشت با رنگ‌های نئونی روی لباس‌ها مدل جدیدی است که برای دختران جوان درنظر گرفته‌ شده‌ است.

برای افرادی با شخصیت کلاسیک و تجملاتی نیز از مخمل‌های چشم نواز استفاده خواهد شد و مد جدید امسال مخمل زرشکی و سبز رنگ است که معمولا به بدن جلوه‌ای خاص می‌دهد به همین دلیل است که در جشنواره‌های سال 2018 سلبریتی‌ها از این نوع پارچه بسیار استفاده کرده‌اند.

البته ناگفته نماند در دنیای مد اکسسوری‌ها هم اتفاقات جدیدی افتاده و اشکال هندسی در این زیور‌آلات نقش بسیار پررنگی دارد. به خصوص شش ضلعی در اکسسوری‌های سال 2018 بسیار دیده می‌شود.

استفاده از اکسسوری‌ها در سال 2018 بیشتر از سال‌های قبل خواهد بود مخصوصا زیورآلات ظریف روی دست و دور گردن بسیار مورد توجه قرار خواهد گرفت و تولیدات زیادی هم در این خصوص به بازار آمده‌ است.

اما مهمترین نکته مد سال 2018 سبک فرانسوی است که طراحان لباس به آن توجه ویژه‌ای داشته‌اند.  لباس‌های زنانه  سبک فرانسوی‌ جزئیات زیادی دارد. ظریف‌کاری‌های مینیمال در آنها زیادی وجود دارد. ترکیب رنگ آبی کم‌رنگ و سفید که مورد پسند فرانسوی‌هاست مد امسال را بخصوص در بهار و تابستان  به شدت تحت تاثیر قرار داده‌ است.

امسال در ایران هم رنگ زیتونی به‌عنوان رنگ سال انتخاب شده است. درباره این انتخاب بیشتر بخوانید.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.