2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
خودشناسی و خودباوری؛ رازهای خوشبختی بهاره کیان‌افشار

خودشناسی و خودباوری؛ رازهای خوشبختی بهاره کیان‌افشار

کیان‌افشار:وقتی آرزوهایتان را بشناسید و در مسیر درستی قدم بردارید، احساس خوشبختی می‌کنید

دوات آنلاین-بهاره کیان‌افشار نامی است که مخصوصا سال گذشته زیاد تکرار شد. پخش دو سریال عاشقانه و گلشیفته در شبکه نمایش خانگی، بازی در 3 فیلم سینمایی "لونه زنبور"، "عطر تلخ" و "دشمن زن"، اکران دو فیلم سینمایی "کمدی انسانی" و "زرد"، پخش سریال "نوار زرد" از تلویزیون و اجرای نمایش "آیسلند" باعث شد سال 96 برای این هنرمند سالی پرکار باشد.

کیان‌افشار که متولد روز ۱۲ اردیبهشت سال ۱۳۶۲ است اولین بار به‌صورت حرفه‌ای در سال ۱۳۸۵ در سریال تلویزیونی کلاه پهلوی در نقش «شادی مستشارنیا» ظاهر شد و پس از آن جایگاه خودش را در عرصه هنر بازیگری تثبیت کرد اما حالا می‌گوید اگر با این تجربه به گذشته برگردد قطعا سراغ بازیگری نخواهد رفت:" اگر این نگاه و تجربه را در شروع کار داشتم بازیگری را انتخاب نمی‌کردم."

آن طور که کیان‌افشار می‌گوید آرزوهایی که از انتخاب این شغل داشت با واقعیتی که آن را تجربه کرد خیلی تفاوت دارد ولی همچنان صبوری می‌کند و مطمئن است به‌زودی اتفاق خوبی برایش رخ خواهد داد.

بازیگری تنها شغل کیان‌افشار نیست و او در عرصه تبلیغات نیز فعالیت می‌کند البته می‌گوید در این کار از اسم و عنوان‌اش استفاده نمی‌کند. او  کار تبلیغات را برای درآمدش انجام می‌دهد و همین امر باعث می‌شود به‌دلیل نیاز مالی هر پیشنهاد هنری را قبول نکند.

کیان‌افشار یک دلخوشی بزرگ دارد و آن‌طور که خودش می‌گوید به بیماری سفرکردن مبتلا است. او به گفته خودش سال‌ها است احساس خوشبختی می‌کند. راز این امر را هم در خودشناسی می‌داند:" برای رسیدن به آرامش و خوشبختی مهم‌ترین چیز خودشناسی است. این‌که آدم خواسته‌ها، آرزوها و توانایی‌های خود را بشناسد."

گام بعدی به عقیده این بازیگر خودباوری است:" این‌که آدم برای ساختن مسیر زندگی تلاش کند، خیلی مهم است. وقتی آرزوهایتان را بشناسید و در مسیر درستی قدم بردارید، احساس خوشبختی می‌کنید."

کیان‌افشار درباره سریال گلشیفته هم که این روزها مخاطبان زیادی را جلب کرده است، توضیح می‌دهد  و می‌گوید موفقیت "عاشقانه" که اولین حضور او در نمایش خانگی بود، فرصت "گلشیفته" را برایش فراهم کرد:" دوست داشتم در یک سریال دیگر از نمایش خانگی هم حضور داشته باشم مخصوصا این‌که نقش من در گلشیفته متفاوت است و این موضوع برایم اهمیت دارد."

او تاکید می‌کند: با حضور در گلشیفته سعی کرده از بازی در نقش‌های شبیه به هم دوری کند.  

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.