2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
شخصیت افراد را براساس میوه مورد علاقه‌شان بشناسید

شخصیت افراد را براساس میوه مورد علاقه‌شان بشناسید

شاید تعجب آور باشد اما حتی انتخاب میوه‌ها هم می‌تواند راهی برای شناسایی شخصیت افراد باشد.

دوات آنلاین-رفتارها و انتخاب‌های افراد بهترین روش برای شناخت آنهاست و از این طریق خیلی خوب می‌توان به لایه‌های پنهان شخصیت آنها پی برد.این انتخاب‌ها به قدری آنی و بدون فکر است که می‌تواند واقعیت افراد را قبل از اینکه تصمیم به پنهانکاری بگیرند برایتان مشخص کند. شاید تعجب آور باشد اما حتی انتخاب میوه‌ها هم می‌تواند راهی برای شناسایی شخصیت افراد باشد.

انگور سیاه

اگر انگور سیاه میوه مورد علاقه‌تان است فرد مودبی هستید. به سرعت عصبانی می‌شوید اما خیلی سریع می‌توانید وضعیت را کنترل کنید.فردی محبوب هستید و سرشتی خونگرم و سخاوتمند دارید. از کارهایی که می‌کنید لذت می‌برید. شریک زندگی شما باید در هیجانات شما شریک باشد وگرنه عصبانی می‌شوید.

گیلاس

زندگی برای دوست‌داران گیلاس همیشه شیرین نیست و فراز و نشیب زیادی دارد. به جای دریافت درآمد جزئی به شیوه‌هایی عجیب به کسب پول زیاد فکر می‌کنند. آنها شریک زندگی باوفا و محجوبی محسوب می‌شوند. خانه این افراد پناهگاه و غار تنهایی آنها است و از معاشرت با نزدیکان‌شان لذت نمی‌برند.

سیب

اگر سیب میوه مورد علاقه شماست باید بدانید فردی افراطی هستید که از روی انگیزه‌ آنی و بدون فکر قبلی کاری را انجام می‌دهید. رک گو هستید و از مسافرت لذت می‌برید. خیلی خوب می‌توانید گروه را رهبری کنید. اشتیاق زیادی برای زندگی دارید و و مورد تایید اطرافیان‌تان هستید.

پرتقال

اگر پرتقال میوه محبوب‌تان است فردی صبور و پرطاقت هستید. اراده قوی دارید و کارها را آهسته و جدی انجام می‌دهید. شریک زندگی‌تان را با دقت و با تمام احساس قلبی‌تان انتخاب می‌کنید. از هرگونه مشاجره و ناسازگاری اجتناب دارید.

گلابی

اگر گلابی را می‌پسندید ویژگی منفی شما بی‌ثباتی و متغییر بودن در کارهایتان است. البته اگر همه توجه‌تان را به یک کار معطوف کنید حتما موفق می‌شوید. دوست دارید نتیجه کار خود را خیلی زود ببینید. از شرکت در بحث‌های مفید لذت می‌برید البته دوستی‌هایتان را خیلی زود از دست می‌دهید و تند و تیز در این خصوص برخورد می‌کنید.

نارگیل

اگر طرفدار نارگیل هستید به احتمال زیاد جدی، متفکر و اندیشمند هستید. در انتخاب همسر سخت‌گیر هستید. فردی معاشرتی و دوست‌داشتنی هستید. بی‌پروا و نترس نیستید و در انجام کارها احتیاط می‌کنید. تیزهوشی زیادی دارید و علاقه زیادی به مدیریت و در راس امور قرار گرفتن مخصوصا در شغل خود دارید.

شریک زندگی شما باید فردی باهوش باشد چرا که احساسات در زندگی شما بسیار مهم است هرچند برایتان همه چیز نیست.

موز

چنانچه موز را دوست دارید فردی خونگرم و دلسوز و در عین حال محتاطی هستید اغلب اوقات از کمبود اعتماد به نفس رنج می‌برید. شریک زندگی خود را در هر شرایط روحی و روانی باشید دوست دارید. مردم معمولا از حسن خلق شما سوء استفاده می‌کنند. درباره ارتباط با دیگران در وضعیت متعادلی قرار دارید.

آناناس

اگر طرفدار آناناس هستید احتمالا این خصوصیات را دارید: به سرعت تصمیم می‌گیرید و در انجام کارهایتان چابک هستید. تغییرات شغلی شما را به اضطراب نمی‌اندازد. از حجم زیاد وظایفی که دارید نمی‌ترسید. در رابطه با دیگران صادق هستید و بسیار وفادار به افراد زندگی می‌کنید. این یکرنگی شما قابل تحسین است اما در برابر ابراز محبت به دیگران بسیار سخت هستید.

هلو

اگر هلو را بیش از بقیه میوه‌ها می‌پسندید رک‌گو هستید و با افراد رفتاری دوستانه دارید. جذابیت شما در پرحرفی و بذله‌گویی شماست رفتار ناشایست دیگران را زود می‌بخشید و برای رفاقت ارزش زیادی قائل هستید. بلند پروازی شما باعث شده تا فردی کمال طلب و احساساتی باشید.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.