2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
بهترین روش برای ماساژ صورت

بهترین روش برای ماساژ صورت

ماساژ صورت یکی از روش‌های بسیار موثر در جلوگیری از چروک و افتادگی پوست صورت است اما اگر این کار به درستی انجام نگیرد باعث بدتر شدن چروک‌های پوست شما می‌شود .

دوات آنلاین-ماساژ صورت یکی از روش‌های بسیار موثر در جلوگیری از چروک و افتادگی پوست است اما اگر این کار به درستی انجام نگیرد باعث بدتر شدن چروک‌های پوست شما می‌شود. برای این که پوستی زیبا و سالم داشته باشید چند نکته بسیار مهم برای ماساژ صورت را بخوانید:

  • صورت خود را با یک تمیزه کننده به خوبی بشویید تا هیچ آرایش یا آلودگی روی سطح آن باقی نماند.
  • صورت را با حوله خشک کنید و موهای خود را پشت سرتان جمع کنید

  • حتما ابتدا کمی بخور بدهید با این کار حفره‌های پوست‌تان باز شده و هر محصولی که استفاده می کنید فورا جذب می‌شود.
  • باید محصول خوب و مناسبی برای ماساژ صورت انتخاب کنید. می‌توانید از یک نوع روغن یا سرم استفاده کنید اما حتما نوعی را انتخاب کنید که با پوست‌تان سازگار باشد. استفاده از کمی روغن یا سرم موجب می‌شود انگشت‌هایتان به نرمی روی پوستتان حرکت کند و در نتیجه پوست کشیده و آزرده نشود.

آووکادو از جمله میوه های مفید برای پوست است. با انواع ماسک‌های آووکادو آشنا شوید.

  • ابتدا کمی روغن یا سرم در کف دست بگذارید و سپس کف دست را چند ثانیه بهم بمالید تا همه جای دست‌ها و انگشتان‌تان پخش شود. سپس انگشتان‌تان را روی ابروهایتان با حرکت‌های به سمت بالا یعنی به سمت پیشانی فشار دهید. این کار را چندبار تکرار کنید تا کم کم تمام پیشانی را پوشش دهد. دوباره کمی روغن یا سرم کف دست بگذارید. با کمک نوک انگشتان، ماساژ مرکز صورت را شروع کنید سپس به‌سمت گونه‌ و گوش‌ها بروید. سپس همین تکنیک ماساژ را برای خط آرواره نیز تکرار کنید (با حرکت به سمت بالا و بیرون صورت) گردن را با حرکت آرام و عمودی از محدوده یقه به سمت بالا ماساژ دهید.
  • در نهایت پوست خود را با زدن ضربه سبک با نوک انگشتان به تمام صورت ماساژ دهید.
12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.