2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
دواین جانسون چگونه افسردگی را شکست داد

دواین جانسون چگونه افسردگی را شکست داد

افسردگی تبعیض نمی‌شناسد. زمان زیادی برد تا خودم و این بیماری را بشناسم، اما کلیدش این است که نباید از رو در رو شدن با آن ترسید

دوات آنلاین-دواین جانسون از چهره‌های مطرح و بازیگران پرفروش سینمای جهان است که به گفته خودش مدتی اسیر افسردگی شده بود. او در این باره در توییتر خود نوشت: افسردگی تبعیض نمی‌شناسد. زمان زیادی برد تا خودم و این بیماری را بشناسم، اما کلیدش این است که نباید از رو در رو شدن با آن ترسید. به خصوص آنهایی که دوست دارند آن را پنهان کنند باید بدانند تنها نیستند.

این بازیگر را که از عرصه کشتی کج وارد سینما شد با فیلم‌هایی همچون سریع و خشمگین 6 و 7، عقرب شاه، سن آندریاس، سرنوشت خشمگین و ... می‌شناسیم. او این روزها در تور تبلیغاتی فیلم «وحشی گری» یا «رمپیج» که فیلمی علمی تخیلی هیولایی به کارگردانی برد پیتون است و با اقتباس از یک بازی کامپیوتری ساخته شده است، حضور دارد.

دواین جانسون درباره افسردگی‌اش توضیحاتی داده است که به نقل از ورایتی می‌خوانید:

  • در دوره ای آنقدر دچار افسردگی بودم که در حال از دست رفتن بودم. آنقدر حالم بد بود که در یک آن زیر گریه می‌زدم.
  • تلاش و رنج یک چیز واقعی است و من افسرده شده بودم و داشتم از دست می‌رفتم.
  • وقتی مصدوم شدم و رویاهایم برای فوتبال حرفه‌ای به هم ریخت، این مشکلات برایم پیش آمد. این آسیب دیدگی موجب شد تا یک سال پس از امضای قرارداد من با لیگ فوتبال کانادا، کنار گذاشته شوم و به فاصله کمی پس از آن نامزدم هم رابطه‌ام را با من قطع کرد.
  • به نقطه‌ای رسیده بودم که نمی‌خواستم هیچ کاری بکنم یا جایی بروم و فقط گریه می‌کردم.
  • وقتی ۱۵ سال داشتم مادرم می‌خواست دست به خودکشی بزند و من بود که مادرم را نجات دادم و مانع این کار شد.  
12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.