2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
ساعت خوش در رستوران سنتی خانم هنرپیشه

ساعت خوش در رستوران سنتی خانم هنرپیشه

فریبا نادری حالا بجز هنرپیشگی شغل دیگری هم دارد او صاحب یکی از معروف‌ترین جگرکی‌های تهران است!

دوات آنلاین-فریبا نادری حالا بجز هنرپیشگی شغل دیگری هم دارد او صاحب یکی از معروف‌ترین جگرکی‌های تهران است!  با رفتن به رستوران دلی‌جان می توانید ساعت خوش و شادی را برای خود بسازید. این رستوران در خیابان شهید فیاضی (فرشته)، خیابان شبدیز، نبش کوچه افشار، پلاک ۱۵ قرار دارد و شربت بهار نارنج و آب‌دوغ خیار از نوشیدنی‌های محبوب و دمپختک، لوبیا پلو و دل و جگر هم از غذاهای پر طرفدار این رستوران است.

]
دلی‌جان رستورانی شیک با دکوری سنتی در تهران دل و جگر سرو می‌کند و مشتریان می‌گویند کیفیت غذا به نسبت قیمت بسیار بالاست. فریبا نادری درباره ایده‌ رستوران‌داری می‌گوید: من علاقه زیادی به خوردن دارم و با تعاریفی که از این شغل از دوستان و همکارانم شنیدم تصمیم گرفتم یک دل و جگرکی بزنم و جالب اینکه محل سکونت ما اصلا چنین مغازه‌ای نیست اما بعد دیدم بهتر است که دیگر غذاهای سنتی را هم وارد منوی رستوران بکنم.
برای فریبا نادری مجوز گرفتن چندان سخت نبود. او می‌گوید: من و همسرم وکیلی را برای گرفتن مجوز استخدام کردیم و او همه کارها را انجام داد هم‌زمان پرسنل هم برای دوره‌های آموزشی لازم را رفتند و همه چیز آماده‌ شد. 


در رستوران فریبا نادری و همسرش 12 نفر مشغول به کار هستند. او می‌گوید آنچه برای ما خیلی مهم است بهداشتی بودن محیط و درست کردن غذای تمیز است بنابراین به خاطر این موضوع لباسهای مخصوص برای پرسنل آماده کردیم.
از نظر خانم هنرپیشه شاه‌کلید رستوران‌داری آزمون و خطای قبل از آن است او می‌گوید: قبل از افتتاح رستوران ما یک هفته آزمون و خطا گذاشتیم آشنایان می‌آمدند و غذاها را تست می‌کردند و نظر می‌دادند بعد که به نتیجه رسیدیم رستوران را افتتاح کردیم.

از نظر فریبا نادری یک رستوران می‌تواند درآمدی بالای 10 میلیون تومان در روز داشته‌ باشد اما برای رستورانی که در ابتدای راه است درآمد یک تا دو میلیون تومان هم خوب است.

 

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.