2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
چند نکته درباره آرایش چشم

چند نکته درباره آرایش چشم

برای اینکه چشم شما رنگ واقعی خود را بیشتر نشان دهد از سایه در پشت چشم استفاده کنید. سایه‌ها می‌توانند در طول مهمانی چشمان شما را درخشان‌تر نشان دهند.

دوات آنلاین-برای اینکه چشمانی زیبا داشته‌ باشیم لازم نیست که چشم‌های ما رنگ خاصی داشته‌ باشد کافی‌ است بلد باشیم چطور زیبایی چشمان‌مان را نشان دهیم.

  • اگر چشمان قهوه‌ای تیره دارید،از خط چشم توسی استفاده کنید، اگر چشمان اصلی یا قهوه‌ای روشن دارید از خط چشم عسلی و اگر چشمان سبز دارید از خط چشم آبی استفاده کنید

  • برای اینکه چشم شما رنگ واقعی خود را بیشتر نشان دهد از سایه در پشت چشم استفاده کنید. سایه‌ها می‌توانند در طول مهمانی چشمان شما را درخشان‌تر نشان دهند. استفاده از سایه سفید در گوشه چشم می‌تواند چشمان شما را درشت‌تر و درخشندگی آن را بیشتر کند.

نکاتی که برای لاک زدن حتما باید رعایت شود را اینجا بخوانید.

  • برای اینکه سایه زیر چشم شما نریزد می‌تواند از چسب کاغذی در زیر چشم استفاده کنید و بعد از اینکه سایه‌زدن‌تان تمام شد آن را از زیر چشم جدا کنید.
  • خط چشم یکی دیگر از انواع آرایش است که می‌تواند چشمان شما را زیباتر کند به شرطی که خط درست کشیده‌شود. اگر چشمان ریزی دارید از خط چشم پهن استفاده نکنید. اگر تازه‌کار هستید از مداد به جای خط چشم مایع استفاده کنید.
  • هرچه ابرو پهن‌تر باشد صورت شما را جوانتر نشان می‌دهد ابروهای پر و پهن را با سایه یا مداد ابروی مناسب می‌توانید به دست آورید. سعی کنید به صورت هاشوری ابروهایتان را پر کنید تا طبیعی‌تر به نظر برسد.
  • حتما از ریمل استفاده کنید. اگر برس ریمل را عمودی بکشید مژه‌های شما پرو بلندتر خواهد شد.گوش‌ه‌ها و مژه‌ای ریز را فراموش نکنید و حتما به آنها نیز ریمل بزنید. برای اینکه پشت چشمتان به ریمل آغشته نشود می‌توانید قاشق کوچکی روی پلکتان بگذارید و بعد ریمل بزنید با این روش هیچ مشکلی برایتان به وجود نخواهد آمد.
12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.