2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
طرفداران بستنی‌های مختلف چه شخصیتی دارند

طرفداران بستنی‌های مختلف چه شخصیتی دارند

محققان با پرس‌وجو از افرادی که بستنی‌های گوناگون را دوست دارند سعی کرده‌اند ارتباطی میان بستنی محبوب و شخصیت هر فرد پیدا کنند. درباره ویژگی های شخصیتی طرفداران 5 نوع بستنی بخوانید:

دوات آنلاین-هیچ‌چیز به اندازه بستنی خوش‌مزه نمی‌تواند حال آدم را جا بیاورد اما بد نیست بدانید نوع بستنی که هر کس می‌پسندد تا حدودی به ویژگی‌های شخصیتی او مربوط می‌شود. محققان با پرس‌وجو از افراد مختلفی که بستنی‌های گوناگون را دوست دارند سعی کرده‌اند ارتباطی میان بستنی محبوب و شخصیت هر فرد پیدا کنند. درباره ویژگی های شخصیتی طرفداران 5 نوع بستنی بخوانید:

بستنی توت فرنگی

اکثر افرادی که بستنی توت فرنگی انتخاب اول‌شان است احتمالا خجالتی هستند. آنها معمولا خودشان را در هر مسئله‌ای مقصر می‌دانند و اعتماد به نفس پایینی دارند. بداخلاقی، گاهی بدبینی، درون‌گرایی و خود رای بودن از ویژگی‌های دیگری است که میان اکثر علاقه‌مندان به این نوع بستنی مشترک است.

بستنی شکلاتی

طرفداران بستنی شکلاتی معمولا از روزمرگی فراری هستند و دوست دارند هیجان را تجربه کنند. این افراد که پر از نشاط هستند معمولا در جمع‌ها حضوری درخشان دارند و دیگران را متوجه خودشان می‌کنند. طبیعی است که افرادی با این ویژگی‌ها اشخاص برون‌گرا هستنتد بنابراین شیک‌‌پوش بودن را هم می‌توان از ویژگی‌های دیگر آنان دانست.

بستنی وانیلی

شاد و پرهیجان، ریسک‌پذیر و دارای اهداف بزرگ از جمله ویژگی‌هایی است که در میان اکثر طرفداران بستنی وانیلی مشترک است. اگر این نوع بستنی را دوست دارید به احتمال زیاد فردی هستید که از مهمانی و معاشرت با قوم و خویش و اطرافیان خود لذت می‌برید و در کنار خونگرم بودن خیلی بااحساس هستید البته سعی می‌کنید احساسات خود را زیاد بروز ندهید.

بستنی گردویی

بررسی در میان افرادی که بستنی گردویی اولویت‌شان است نشان داده اکثر آنها بسیار پرجنب و جوش و اهل ورزش و تلاش هستند. این افراد به نظم بسیار اهمیت می‌دهند و دوست دارند همه کارها به بهترین نحو ممکن انجام شود. آنها بر اساس وجدان خود رفتار می‌کنند و وظیفه‌ای را که به عهده‌شان گذاشته شده به خوبی انجام می‌دهند. علاوه بر همه اینها در مسائل مالی کمی محتاط هستند و اهل ولخرجی نیستند بلکه بیشتر بر اساس برنامه‌ریزی پیش می‌روند.

بستنی موزی

طرفداران پروپاقرص بستنی موزی معمولا افرادی راحت و آسان‌گیر هستند که سعی می‌کنند با طرف مقابل خود باصداقت و مهربان برخورد کنند. دست و دلبازی از دیگر ویژگی‌های این افراد است و آنها تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا همیشه خون‌گرم و صمیمی به نظر برسند. آنها نسبت به اطرافیان خود بی‌اعتنا نیستند و با دلسوزی سعی می‌کنند در مشکلات به دیگران کمک کنند.

 

 

 

 

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.