2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
توصیه‌هایی برای حفظ آرایش در طول روز

توصیه‌هایی برای حفظ آرایش در طول روز

استفاده از پنکک می‌تواند آرایش را پایدار نگه دارد. مثلا می‌توانید زیر سایه چشم پنکک بزنید. علاوه بر این پودرهای فیکس که در بازار موجود است به حفظ آرایش کمک می‌کند.

دوات آنلاین-یکی از دغدغه‌های زنان حفظ آرایش‌شان در طول روز است. قبل از این‌که چند راهکار عملی را برای رسیدن به این هدف بخوانید توجه داشته باشید برای جذاب بودن همیشه نیاز به آرایش نیست. برای این‌که بدانید چگونه بدون آرایش می‌توان جذاب بود، این مطلب را بخوانید.

 و اما توصیه‌ها برای حفظ آرایش:

  • قبل از هر چیز حتما از لوازم آرایش استاندارد استفاده کنید چون لوازم غیراستاندارد و غیربهداشتی علاوه بر این‌که ماندگاری لازم را ندارند، می‌توانند سلامتی شما را به خطر بیندازند. درباره خطرات لوازم آرایشی غیربهداشتی بیشتر بخوانید.
  • حتما می‌دانید استفاده از پنکک می‌تواند آرایش را پایدار نگه دارد. مثلا می‌توانید زیر سایه چشم پنکک بزنید. علاوه بر این پودرهای فیکس که در بازار موجود است به حفظ آرایش کمک می‌کند.
  • اگر قصد دارید از کرم‌پودر استفاده کنید اول پرایمر بزنید تا منافذ پوست پر و سطح پوست صاف شود. ضمن این‌که قبل از استفاده از کرم‌پودر صورت‌تان را مرطوب کنید تا کرم در سطح پوست باقی بماند. در ضمن به یاد داشته باشید همیشه به جای دست از پدهای مخصوص استفاده کنید.
  • به جای مداد چشم از خط چشم ضدآب استفاده کنید این طوری هم در طول روز آرایش‌تان پاک یا کم‌رنگ نمی‌شود و هم این‌که دور چشم‌تان تیره نمی‌شود. همچنین اگر از رژ لب استفاده می‌کنید رژ لب‌هایی را بزنید که خاصیت مرطوب‌کنندگی دارد.
  • آرایش خود را همیشه شب‌ها پاک کنید برای این کار بهتر است از جذب‌کننده‌های چربی نیز استفاده کنید این کار باعث می‌شود آرایش روز بعدتان ماندگارتر شود.
  • ریمل باید همه سطح مژه را بپوشاند پس برای ریمل زدن به مژه‌های پلک بالا اول میله ریمل را روی ریشه مژه‌تان بمالید و بعد با کمک برس ریمل از بالا تا پایین مژه را بکشید. برای مژه پلک پایین هم میله ریمل را عمودی نگه دارید آن را به چپ و راست حرکت بدهید. در ضمن یادتان باشد رنگ ریمل باید حتما مشکی باشد پس اگر موقع خرید دیدید خاکستری است از خرید آن صرف‌نظر کنید.
  • استفاده از سایه چشم بسیار مهم است چون سایه می‌تواند چشم‌ةان را درشت‌تر یا کوچک‌تر نشان بدهد. قبل از استفاده از سایه اول یک لایه پودر بزنید و بعد از زدن سایه روی آن خط چشم بکشید.
12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.