2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
پارک پلیس؛ تفرج‌گاهی تمام عیار

پارک پلیس؛ تفرج‌گاهی تمام عیار

اگر ساکن شرق تهران هستید در این روزهای گرم بهاری سری به پارک پلیس بزنید. فضای باز و رویایی این پارک ساعت خوش برای شما رقم خواهد زد.

دوات آنلاین-اگر ساکن شرق تهران هستید در این روزهای گرم بهاری سری به پارک پلیس بزنید. فضای باز و رویایی این پارک ساعت خوش برای شما رقم خواهد زد.

پارک پلیس یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های تهران است که در چند سال اخیر ساخته شده قبل از تاسیس این پارک زمین‌های آن به زمین‌های باغ اناری معروف بود که زمان تاسیس این پارک درخت‌های انار آن حفظ شد وشهرداری فضایی ساخت تا مردم منطقه شهرتهران بتوانند از آن استفاده کنند. فودکرت و مجموعه رستوران‌هایی در این پارک وجود دارد که شهروندان می‌توانند از هرکدام که پسندیدند غذا تهیه کنند و در فضای باز که میز و صندلی در آن چیده شده بنشینند و غذایشان را میل کنند. این بخش مانند رستوران‌های دیگر که هر کدام فضایی جدا برای نشستن دارند و مشتریان هر رستوران فقط در آن فضا می‌تواند بنشیند نیست. هرکسی هرجایی که خواست می‌تواند بنشیند و گارسن‌ها غذا را برای او سرو می‌کنند.

شهربازی کوچکی نیز در پارک وجود دارد که برای بچه‌ها ساخته شده‌است. این شهربازی کاملا ایمن بوده و کف زمین بازی نیز با فوم‌های مخصوص پوشانده شده تا در صورتی که بچه‌ها حین بازی زمین خوردند زخمی نشوند. پارک‌بانها مرتب در پارک قدم می‌زنند و فضایی کاملا امن برای خانواده‌ها وجود دارد. هرچند مانند بسیاری از اماکن گردشی ریختن زباله توسط شهروندان یکی ازبزرگترین مشکلات است اما پاکبان‌ها مدام در پارک مشغول به کار هستند و سعی می‌کنند همه جا را تمیز نگه دارند. سرویس‌های بهداشتی در این پارک بسیار تمیز بوده و مرتب نیز پاکسازی می‌شود.

سرای محله مجیدیه نیز یکی از مهمترین اماکن این پارک است که برنامه‌ها و جنگ‌های ویژه برای بچه‌ها و جوانها برگزار می‌کند.

مکانی نیز برای ورزش در نظر گرفته شده‌است که علاوه بر مهندسی مناسب و زمین صاف و استاندارد برای ورزش وسایل ورزشی نیز در این پارک تعبیه شده‌است. همچنین مسیری برای دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی در این پارک وجود دارد. 

همچنین در ایام نوروز در این پارک نیز مانند خیابان سی تیر هر روز کنسرت خیابانی  برگزار می‌شود.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.