2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
پنج نمونه از زیباترین آیینه‌ها برای دکوراسیون خانه

پنج نمونه از زیباترین آیینه‌ها برای دکوراسیون خانه

آیینه‌ها با بازتاب دادن نور، سیال کردن اشیا، بزرگ‌تر نشان دادن فضا و ایجاد درخشندگی محیط اتاق‌ها را زیباتر می‌کنند ضمن این‌که اگر از آیینه مناسب استفاده کنید حاشیه آیینه هم می‌تواند نقش زینت‌بخش داشته باشد

دوات آنلاین-آیینه‌ها این روزها دیگر فقط کارکرد قدیمی و سنتی خود را ندارند بلکه به بخشی جدایی ناپذیر از دکوراسیون خانه تبدیل شده‌اند. آیینه‌ها با بازتاب دادن نور، سیال کردن اشیا، بزرگ‌تر نشان دادن فضا و ایجاد درخشندگی محیط اتاق‌ها را زیباتر می‌کنند ضمن این‌که اگر از آیینه مناسب استفاده کنید حاشیه آیینه هم می‌تواند نقش زینت‌بخش داشته باشد. این روزها انواع و اقسام سبک‌ها و طرح‌های آیینه‌ها در بازار موجود است اما اگر می‌خواهید دکور خانه‌تان خاص باشد ترجیحا آیینه را سفارش بدهید تا برایتان متناسب با فضایی که دارید بسازند. در زیر 5 نمونه پیشنهادی از طرح‌های مختلف آیینه را ببینید.

 

  • شبح آفتابگردان اسمی است که طراح این آیینه برای آن در نظر گرفته است. این آیینه باید در مرکز دیواری بزرگ قرار بگیرد تا بتواند جلوه خوبی داشته باشد.

  • این آیینه هم برای دکورهای کلاسیک و هم برای دکورهای مدرن مناسب است و طرح آن از پنجره‌های قدیمی الهام گرفته شده و می‌تواند نور و زندگی را به هال خانه شما هدیه کند.

  • این طرح که از غنچه گل الهام گرفته شده می‌تواند نور وشفافیت را به ارمغان بیاورد. بهترین محل برای نصب آن بالای شومینه است.

  • این مدل آیینه هم از نور خورشید الهام گرفته شده است البته برای فضاهای مدرن مناسب است و اگر خانه شما دکور سنتی و کلاسیک دارد استفاده از آن را توصیه نمی‌کنیم. اگر از این آیینه خوشتان آمده فراموش نکنید حتما مقابل آن یک میز کوچک بگذارید تا جا برای چند قلم شی تزیینی ریز هم وجود داشته باشد.

  • این مدل آیینه برای دکورهای سنتی مناسب است. در واقع به خانه‌تان بیشتر حال و هوای کلبه می‌دهد. سادگی آن گیرایی خاصی دارد و اگر از آن استفاده می‌کنید چند گلدان را هم به تزیینات اتاق خود اضافه کنید.

دو وسیله دیگری که می‌توانند در تزیین خانه شما به ویژه سرسرا نقش مهمی داشته باشند یکی بوفه است که این روزها مدل‌های جدید آن طراحی و ساخته است و می‌توانید چند نمونه را اینجا ببینید و دیگری آکواریوم است که البته اگر حوصله و علاقه ندارید سراغش نروید. به هر حال چند نمونه از طراحی‌های جدید آکورایوم را هم می‌توانید در این قسمت ملاحظه کنید.

 

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.