2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
چگونه بدون آرایش جذاب باشیم

چگونه بدون آرایش جذاب باشیم

لباسی بپوشید که در آن احساس راحتی کنید. اکسسوری‌های مناسب را به لباس‌تان اضافه کنید و با اعتماد به نفس باشید.

دوات آنلاین-برخی خانم‌ها تصور می‌کنند راز جذابیت در استفاده از لوازم آرایشی است اما واقعیت این است که جذابیت هیچ ربطی به آرایش ندارد. نکات زیر پاسخی به این سوال است که چگونه بدون آرایش جذاب باشیم و ظاهر خوبی داشته باشیم.

از پوست خود مراقبت کنید

روزانه صورت خود را با استفاده از دستمال مرطوب و شیرپاک‌کن پاک کنید. برای این‌که بدانید چگونه کرم نرم‌کننده مناسب را انتخاب کنید، این مطلب را بخوانید. اگر پوست شما چرب است، پس از شست‌وشو از پلک‌کننده‌های مخصوص استفاده کنید. اگر می‌خواهید بدانید با پوست چرب چه کنید، این توصیه‌ها را بخوانید. حواس‌تان باشد فریب تبلیغاتی را که از قدرت جادویی کرم‌ها می‌گویند، نخورید. هفته‌ای یک تا دو بار از ماسک‌های مناسب لایه‌بردار  استفاده کنید. این کار باعث می‌شود سلول‌های مرده پوست حذف شود و پوست تازه و سالم به نظر برسد. هر روز از کرم‌های ضدآفتاب استفاده کنید و در آخر خوب بخوابید. 8 ساعت خواب روزانه به شفافیت پوست بسیار کمک می‌کند.

به ظاهرتان رسیدگی کنید

ابروهای خود را مرتب کنید. مراقب باشید لبان‌تان خشکه نزند و پوسته‌پوسته نشود. موهایتان را مرتب و تمیز کنید. همین کار را در رابطه با ناخن‌ها هم انجام بدهید. لباسی بپوشید که در آن احساس راحتی کنید. اکسسوری‌های مناسب را به لباس‌تان اضافه کنید و در آخر با اعتماد به نفس باشید.

ورزش و غذای سالم

این بخش شاید سخت باشد اما رعایت آن تاثیر باورنکردنی دارد. تا می‌توانید غذای سالم استفاده و میزان مصرف نمک و شکر را کنترل کنید. حتما به میزان کافی آب بنوشید. هفته‌ای حداقل 5 روز  ورزش کنید.

رازهای جذابیت برای مردان را اینجا بخوانید.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.