2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
رازهای جذابیت برای مردان

رازهای جذابیت برای مردان

گاه در استفاده از دست و بدن موقع صحبت زیاده‌روی می‌کنیم و زیاد به خود تکان می‌دهیم. بعضی‌ها هم زیادی ساکن هستند. موقع صحبت از حرکت بدن‌ کمک بگیرید اما به اندازه و در جای مناسب

دوات آنلاین-موضوع خیلی سادهاست؛ راز جذابیت. رازی که همه ما دنبال آن هستیم. حقیقت این است که جذاب بودن کار چندان دشواری نیست فقط باید بعضی نکات را رعایت کنیم. چند مورد کلیدی را در این رابطه بخوانید:

بهداشت را رعایت کنید

این توصیه شاید تکراری و پیش پاافتاده به نظر برسد اما اطمینان داشته باشید کلیدی‌ترین راز جذابیت است. هیچ‌کس دوست ندارد کنار مردی بنشیند که بدن و دهانش بوی نامطلوب می‌دهد. فراموش نکنید چه بخواهیم چه نه بوی سیگار هم بسیار نامطلوب است حتی گاهی اوقات برای خود سیگاری‌ها. تصورش را بکنیدکنار کسی نشسته‌اید و اتفاقی چشم‌تان به گوش‌اش می‌افتد، گوشی پر از جرم. طبیعتا نسبت به آن شخص دیگر نظر مساعدی نخواهید داشت. ناخن‌ها هم نباید فراموش شود. پس رعایت بهداشت شخصی همان‌قدر که توصیه‌ای ساده و معمولی است، مهم هم هست.

دئودورانت زندگی شما را تغییر می‌دهد

خیلی از ما با این‌که هر روز دوش می‌گیریم به دلیل فعالیت بدنی زیاد یا هر علت دیگری باز نمی‌توانیم خودمان را از شر بوی عرق خلاص کنیم. پس قبل از خروج از خانه دئودورانت را فراموش نکنید.

در عطر شنا نکنید

برای این‌که خوش بو باشید لازم نیست حتما عطر و ادکلن گرانقیمت بخرید.  بهترین روش برای انتخاب ادکلن مردانه را می‌توانید اینجا بخوانید. در هر صورت یادتان باشد در مصرف ادکلن زیادروی نکنید چون دافعه ایجاد می‌کند.

به دندان‌هایتان برسید

یکی از مهم‌ترین رازهای جذابیت در دندان‌ها نهفته است. دندان‌ها خراب و جرم‌گرفته واقعا دافعه دارد و تصور بدی از فرد در ذهن دیگران باقی می‌گذارد. پس اگر دندان‌هایتان بر اثر مصرف سیگار و قهوه یا به هر دلیل دیگر سیاه و لکه‌دار شده جرم‌گیری را در اولویت قرار بدهید تا خنده زیبا داشته باشد.

به موهایتان برسید

این نکته را هر کسی می‌داند اما برخی تصورات غلط در این خصوص وجود دارد. داشتن موی مناسب به معنای داشتن موی کوتاه نیست. حتی گاهی اوقات موی خیلی کوتاه باعث می‌شود جلوه‌ای نامناسب داشته باشید. بنابراین اندازه و مدل مو باید با توجه به سن و شخصیت هر فرد باشد اما همه موضوع در این خلاصه نمی‌شود شفافیت موها و ثابت بودن آنها هم خیلی مهم است پس در صورت نیاز از روغن‌ها و ژل‌های مناسب استفاده کنید اما نه به حدی که موهایتان چرب و کثیف به نظر برسد یا شوره بزند.

پوست را فرموش نکنید

پوست شما در جذابیت‌تان خیلی موثر است. علاوه بر تغذیه مناسب و ورزش که باعث شادابی پوست می‌شود نکات ریز دیگری هم وجود دارد. مثلا سعی کنید پوست‌تان همیشه مرطوب باشد. از کرم نرم‌کننده هم درصورت نیاز استفاده کنید. اجازه ندهید وقتی کسی با شما دست می‌دهد خشکی پوست‌تان آزارش دهد. برای انتخاب کرم نرم‌کننده مناسب این مطلب را بخوانید.

ابروها را از یاد نبرید

همیشه قبل از خانه ابروهای خود را با دست یا شانه مرتب کنید و نگذارید تودرتو و بهم‌ریخته به نظر برسد. بهتر است در طول روز دو تا سه بار خود را مقابل آیینه نگاه کنید تا ببینید ابروهایتان مرتب است .

عادت‌هایتان را تغییر دهید

خیلی سخت است اما به هر حال جذاب به نظر رسیدن سختی‌های خاص خودش را هم دارد. عادت‌های مضر خودتان را ترک و عادات مفید را جایگزین کنید. شاید ذهن‌تان سریع سراغ سیگار کشیدن برود اما واقعیت این است که همه ما عادت‌های نامناسب دیگری هم داریم که کمتر به آن توجه می‌کنیم. انگشت کشیدن بین دندان‌ها جلوی دیگران، خوردن و نوشیدن با صدای بلند، کوبیدن به شانه مخاطب و... این عادت‌ها را خودمان باید شناسایی و ترک‌شان کنیم.

رژیم غذایی‌تان را تنظیم کنید

منظور این نیست که حتما کمتر غذا بخورید. جذابیت در لاغر بودن نیست بلکه در داشتن وزن مناسب است. همیشه هم لازم نیست کالری کمتری دریافت کنید بلکه لازم است آن را تنظیم کنید حتی حذف کامل چربی و قند هم توصیه نمی‌شود بلکه بحث بر سر مصرف درست است. شاید یک متخصص تغذیه بتواند به شما کمک کند اما خودتان هم حتما می‌دانید بدن‌تان در چه شرایطی به تعادل می‌رسد. پس در خوردن نه زیاده روی کنید و نه از آن طرف بام بیفتید.

لباس مناسب بپوشید

این به معنای پوشیدن البسه گران و مارک نیست. حتی به معنی این نیست که همیشه کت و شلوار بپشید بلکه شما باید پوشش خود را متناسب با شخصیت خودتان و محلی که قرار است در آن حضور داشته باشید انتخاب کنید. طبیعی است که با تی‌شرت و کتانی نمی‌شود در جلسه‌ای رسمی حاضر شد جذاب به نظر رسید همان‌طور که کت‌وشلوار برای رفتن به پیک‌نیک چندان مناسب نیست. در ضمن رعایت هماهنگی بین لباس‌ها و کفش از نظر رنگ هم خیلی اهمیت دارد. فراموش نکنید کفش‌ها خیلی مهم هستند و بسیاری از ما در نگاه اول به کفش‌های طرف مقابل‌مان توجه می‌کنیم. این عادت به‌ویژه در زنان بسیار رایج است. برای این‌که بدانید با چه پوششی شیک به نظر خواهید رسید این مطلب را بخوانید.

حرکات خود را تنظیم کنید

بعضی از ما در استفاده از دست و بدن موقع صحبت زیاده‌روی می‌کنیم و زیاد به خود تکان می‌دهیم. بعضی‌ها هم زیادی ساکن هستند. حتما موقع صحبت از حرکت بدن‌تان کمک بگیرید اما به اندازه و در جای مناسب. این طوری هم منظور خودتان را بهتر می‌رسانید و هم جذاب‌تر به نظر می‌رسید.

 

 

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.