2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
پیشنهاد مناسب ترین رنگ برای خانه توسط بهترین طراحان داخلی در جهان

پیشنهاد مناسب ترین رنگ برای خانه توسط بهترین طراحان داخلی در جهان

قبل از این‌که قلم‌مو را بردارید و برای رنگ کردن خانه خود دست به کار شوید نگاهی هم به رنگ‌هایی که در این مطلب آمده است بیندازید. همه این رنگ‌ها توسط بهترین طراحان داخلی در جهان انتخاب شده‌اند؛

دوات آنلاین-قبل از این‌که قلم‌مو را بردارید و برای رنگ کردن خانه یا محل کار خود دست به کار شوید نگاهی هم به رنگ‌هایی که در پایین آمده است بیندازید. همه این رنگ‌ها که طیفی از آبی هستند توسط بهترین طراحان داخلی در جهان انتخاب شده‌اند؛ رنگ‌های آبی که کمک می‌کنند خانه سبز به معنی شاداب داشته باشید.

"کتی هاک‌ورث" یکی از طراحان داخلی معروف در جهان است که رنگی را که در بالا دیده‌اید به شما توصیه می‌کند. ترکیبی از آبی و سبز که به هر چیزی عمق می‌بخشد.

"نیکول فولر" این رنگ را پیشنهاد می‌کند و می‌گوید رنگی گرم و صمیمی است که برای دفتر ادارات، کتابخانه و اتاق‌های غذاخوری مناسب است و این احساس را به شما می‌دهد که دیوارها از مخمل هستند.

"راکوئل گارسیا" درباره این رنگ می‌گوید به نظر می‌رسد این رنگ خاکستری است اما در واقع نرم‌ترین سایه از آبی است که خودم از آن برای کابیت‌ها و دیوارهای اتاق نشیمن استفاده می‌کنم و احساس آرامش به آدم دست می‌دهد.

"بکی شا" رنگ بالا را این‌طور توصیف می‌کند: یک سایه عمیق و درخشان از آبی که آن را خیلی دوست دارم و از آن برای اتاق خواب استفاده می‌کنم.

"برگیت کلین" درباره این رنگ می‌گوید:"یک نوع آبی خیره‌کننده که احساس زندگی را به ارمغان می‌آورد.

سامر تورنتون" رنگ بالا را چنین شرح می‌د هد: این رنگ بسیار پرجنب‌وجوش و سرزنده است . اخیرا برای اتاق نشیمن از آن استفاده کرده‌ام و حس تازه‌ای به فضا داده است.

"کلی بهان" رنگ بالا را پیشنهاد می‌دهد و می‌گوید: این رنگ را برای عمق و شدت آن دوست دارم و از آن برای دیوار و سقف استفاده می‌کنم. این رنگ برای فضاهای کم‌نور مناسب است و با رنگ‌های دیگر خیلی خوب هماهنگ می‌شود.

"املی مانرو" درباره آخرین رنگ می‌گوید این کبالت کلاسیک بسیار نرم و برای اتاق ناهارخوری مناسب است و رنگ‌های سیاه و سفید در کنار آن جلوی‌ای خاص دارند.

مطلبی درباره نقش رنگ ها در بزرگی و کوچکی خانه را اینجا بخوانید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.