2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
بهترین چادر مسافرتی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد

بهترین چادر مسافرتی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد

چادرهایی را انتخاب کنید که ارتفاع آن 170 سانتی‌متر باشد. این ارتفاع راه رفتن در چادر را آسان‌تر می‌کند. از طرفی ارتفاع بیشتر از این باعث می‌شود در برابر باد مقاومت نداشته باشد.‌

دوات آنلاین-فصل سفر از راه رسیده است و استفاده از چادرهای مسافرتی بیشتر از قبل می‌شود. اگر قصد دارید چادر مسافرتی بخرید حتما موقع خرید به این نکات توجه داشته باشید.

  • حتما چادری بزرگ‌تر از آنچه مدنظر دارید بخرید. مثلا اگر 5 نفر هستید چادر 6 نفری بخرید تا برای وسایل‌تان به‌اندازه کافی جا داشته باشد.
  • چادرهایی را انتخاب کنید که ارتفاع آن 170 سانتی‌متر باشد. این ارتفاع راه رفتن در چادر را آسان‌تر می‌کند. از طرفی ارتفاع بیشتر از این باعث می‌شود در برابر باد مقاومت نداشته باشد.‌
  • اکثر چادرهای مسافرتی دارای ضخامتی نازک هستند که در هنگام شب، داخل چادر دیده می شود. بهتر است دیواره چادر دولایه باشد تا حریم خصوصی‌تان حفظ شود.

  • تهویه هوا از نکات مهم دیگر است. چادری را انتخاب کنید که پنجره‌های بزرگ داشته باشد تا هم هوا جریان پیدا کند و هم نور کافی داشته باشید. البته توجه کنید توری‌های آن ریز باشد تا حشرات نتوانند داخل شوند.

  • معمولا وزن چادرها را روی بسته‌بندی آن می‌نویسند. چادری با وزن مناسب انتخاب کنید تا بتوانید آن را برای مسافت طولانی و با کوله‌پشتی حمل کنید. چون همیشه قرار نیست کنار ماشین‌تان اردو بزنید.

یکی از مناطقی که برای چادر زدن و لذت بردن از طبیعت مناسب است دریاچه بندسوها واقع در 35 کیلومتری شرق شهرستان اردبیل است. درباره این منطقه اینجا بخوانید.

  • میله‌ها و لوازم جانبی چادرها انیز از صلی‌ترین اجزای آن هستند، بنابراین استقامت این وسایل و طول عمر آنها باعث بهبود كیفیت چادر می‌شود؛ پس هنگامی كه برای خرید چادر سفری به فروشگاه رفته‌اید ابتدا به لوازم جانبی و خدمات پس از فروش این وسیله توجه كنید تا اگر یكی از این وسیله‌ها، میله‌ها و بست‌ها خسارت دید بتوانید به سادگی آن را تعویض یا تعمیر كنید.

 

 

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.