2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
چگونه شیک‌ترین کفش مردانه را انتخاب کنیم

چگونه شیک‌ترین کفش مردانه را انتخاب کنیم

اگر تصمیم دارید کفش مردانه آکسفورد جدیدی بخرید، شاید بهتر باشد این بار سراغ رنگ‌های طبیعی‌تر یا قهوه‌ای بروید که آن را با لباس و تیپ روزمره نیز می‌توان ست کرد.

دوات آنلاین-گاهی وقت‌ها انتخاب کفش مردان را سردرگم می‌کند. اینکه چه مدلی و چه رنگی انتخاب کنند تا با لباس‌ها و کت و شولوارشان جور دربیاید همیشه مشکل‌ساز است اما یک فرمول ساده وجود دارد. در انتخاب بهترین کفش خوب است قبل از هر مدلی سراغ کفش‌های آکسفورد بروید. قبل از خرید کفش آکسفورد این نکات را بخوانید:

  • کفش‌های رسمی مردانه نسبت به نوع زنانه‌ی آن از تنوع مدل و رنگ کمتری برخوردارند. اما کاربرد فراوانی دارند چنانچه کمتر لباسی را پیدا می‌کنید که با یک آکسفورد قهوه‌یی سِت نشود
  •  آکسفورد بیشتر به این معروف است که یک کفش مردانه رسمی است که با بند بسته می‌شود. پیشینه این کفش‌ها به اسکاتلند و ایرلند برمی‌گردد. طراحی کفش مردانه آکسفورد بسیار ساده است و رویه آن از چرم تشکیل می‌شود.امروزه طراحی‌های متنوعی در کفش آکسفورد به کار می‌رود و جنس رویه آن از الیاف متفاوتی است. بیشتر مردان یک جفت کفش آکسفورد مشکی رنگ دارند که در مراسم رسمی از آن استفاده می‌کنند.
  • اگر تصمیم دارید  کفش مردانه آکسفورد جدیدی بخرید، شاید بهتر باشد این بار سراغ رنگ‌های طبیعی‌تر یا قهوه‌ای بروید که آن را با لباس و تیپ روزمره نیز می‌توان ست کرد

بهترین روش‌های انتخاب ادکلن مردانه را اینجا بخوانید

  • به طور معمول هر چقدر طراحی کفش براق‌تر باشد رسمی‌تر خواهد بود. از سوی دیگر، آکسفورد‌هایی که ساختار سنگین‌تر و زمخت‌تری دارند، به میزان کمتری رسمی هستند. کفش‌های آکسفورد را با شلوارهای مردانه و نه شلوار‌های جین بپوشید.
  • اگر به پوشیدن کفش خاصی عادت ندارید و می‌خواهید به جای عجیب جلوه کردن، شیک و عادی به نظر برسید، از انتخاب کفش‌های کاملاً نوک‌تیز، کاملا مربعی و کاملا گرد، اجتناب کنید. کفش رسمی باید برشی مناسب و همخوان با پای شما داشته باشد.
12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.