2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
نکاتی درباره مانیکور؛ آرایشی فرانسوی

نکاتی درباره مانیکور؛ آرایشی فرانسوی

مانیکور فرانسوی ممکن است به قرن ۱۸ بر گردد و در دهه ۱۹۲۰ و ۱۹۳۰ بسیار معمول بوده‌است. دلیل انتخاب این مدل، سادگی و ظاهر طبیعی و بسیار تمیز ناخن است.

دوات آنلاین-این روزها آرایشگری فقط به کوتاه کردن مو و برداشتن ابرو و... ختم نمی شود و اکثر آرایشگران به تزئینات ناخن هم میپردازند. تزئین ناخن در ابتدا یک پیرایش بود هرچند در حال حاضر از حالت پیرایش به آرایش تغییر کرده است. در این مطلب چند نکته درباره مانیکور را بخوانید :

 

  • مانیکور (به انگلیسی: Manicure) یک کار زیبایی آرایشی و بهداشتی بر روی ناخن‌های دست است که در خانه یا سالن زیبایی انجام می‌شود. مانیکور شامل ، شکل دادن به لبه ناخن، کشیدن و قطع کردن پوست مردهٔ صفحهٔ ناخن، درمان، ماساژ دست و استفاده از لاک ناخن است. هنگامی که این کار بر روی پا و ناخن‌های پا انجام شود، پدیکور (به انگلیسی: Pedicure) نامیده می‌شود.
  • مانیکور فرانسوی، یک روش مانیکور (لاک ناخن زدن) است. این ایده ابتدا در پاریس به وجود آمد و مایه اصلی آن، استفاده از رنگ صورتی و طبیعی خود ناخن به علاوه خطی از رنگ سفید در قسمت جلو است. این ترکیب، یادآورنده رنگ طبیعی ناخن است. قسمت جلویی ناخن سفید می‌شود و بقیه آن با برق ناخن، رنگ صورتی می‌گیرد.

  • مانیکور فرانسوی ممکن است به قرن ۱۸ بر گردد و در دهه ۱۹۲۰ و ۱۹۳۰ بسیار معمول بوده‌است. دلیل انتخاب این مدل، سادگی و ظاهر طبیعی و بسیار تمیز ناخن است.
  • مانیکور با کاشت ناخن متفاوت است در این روش هیچ ماده خارجی بجز لاک به ناخن اضافه نمی‌شود اما در کاشت ناخن آرایشگران از موادی برای شکل دادن به ناخن استفاده می‌کنند که مورد تایید پزشکان پوست نیست.
  • گفته می‌شود اگر مانیکور به صورت اصولی انجام نشود و منافذ بسته اطراف ناخن را باز کند ممکن است موجب قارچی شدن یا عفونت در انگشتان شود

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.