2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
اکسسوری؛ واژه ای جدید در دنیای مد

اکسسوری؛ واژه ای جدید در دنیای مد

اکسسوری که کلمه‌ای تازه در دنیای مد ایران است به این معناهرچیزی است که شئی دیگری اضافه شود و آن را برای استفاده مفید تر و کاربردی تر و زیباتر کند.

دوات آنلاین-برای خیلی از مردم اکسسوری واژه‌ای است که به عنوان تزئین برای انسانها استفاده می‌شود در حالیکه اکسسوی معنای تزئین برای هرچیزی را می‌دهد.

  • اکسسوری که کلمه‌ای تازه در دنیای مد ایران است  به این معناهرچیزی است که شئی دیگری اضافه شود و آن را برای استفاده مفید تر و کاربردی تر و زیباتر کند.

  • اکسسوری بهداشتی :به تجهیزات و متعلقاتی که در سرویس­های بهداشتی همچون: حمام و توالت بکار گرفته می­شود به اصطلاح “اکسسوری بهداشتی” میگویند.
  • به عنوان مثال در حمام جا لباسی، جا حوله، آینه، سبد کنجی­های طبقاتی یا انواع جعبه (برای قراردادن وسایل شستشوی بهداشتی مانند: شامپو،صابون، لیف و… ) سطل زباله، زیر صابونی و…و در توالت به لوازمی مانند آینه، اتاژور، جا حوله، جا دستمال، جا صابون، جا مایع، جا مسواک، سطل و برس و… گفته می شود.
  • واردکنندگان اکسسوری بهداشتی،بازرگانی کنتراست، بازرگانی زمرد،  بازرگانی فداقی، بازرگانی نیک روش، بازرگانی گلدن، بازرگانی شبستری هستند.
  • اکسسوری آشپزخانه : شامل کلیه وسایل خرد و جزئی موجود در کابینت­ها و دیگر محفظه­ های موجود در آشپزخانه است. سرویس چاقو، سرویس قابلمه، پاسماوری یا همان ست ادویه جات، سطل زباله، سبد چند طبقه، جای قاشق چنگال و… از این جمله محسوب می­شوند.
  • اکسسوری داخل کمد :کلیه لوازم موجود در کمد  یا کمد دیواری نیز اکسسوری داخل کمد هستند.  لوازمی چون:  رخت آویز، سبد لباس، چوب لباسی، کیسه لباس، کاور لباس و…

  • اکسسوری های مردانه و اکسسوری های زنانه کمی با یکدیگر متفاوت هستند اما به طور کلی کیف ،کمربند، دستبند، انگشتر، گردبند، ساعت، عینک آفتابی، کلاه و هر وسیله‌ای که لباس شما را جذابتر کند اکسسوری محسوب می‌شوند.

 

 

 

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.