2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
پنج نمونه آکواریوم شیک برای آپارتمان‌ها

پنج نمونه آکواریوم شیک برای آپارتمان‌ها

نگهداری از ماهی یکی از علائق رایج است که لذت‌های خاص خودش را دارد و از طرفی به زیباتر شدن محیط خانه نیز کمک می‌کند. 5 نمونه از آکواریوم‌های پرطفدار را در زیر ببینید تا اگر قصد ساخت آکواریوم دارید از آنها ایده بگیرید:

دوات آنلاین-نگهداری از ماهی یکی از علائق رایج است که لذت‌های خاص خودش را دارد و از طرفی به زیباتر شدن محیط خانه نیز کمک می‌کند. 5 نمونه از آکواریوم‌های پرطفدار را در زیر ببینید تا اگر قصد ساخت آکواریوم دارید از آنها ایده بگیرید:

  • این آکواریوم جمع‌وجور 2.5 گالن ظرفیت دارد و برای تعداد محدودی ماهی کوچک مناسب است. این آکواریوم دارای فیلتر داخلی  و روشنایی ال‌ای‌دی 7 رنگ است.

  • این آکواریوم که البته کاملا مستطیلی نیست 5 گالن ظرفیت دارد و از کربن برای از بین‌بردن تغییر رنگ و بو استفاده می‌کند و البته از ال‌ای‌دی هم در آن استفاده شده است.

مدل‌هایی از انواع بوفه‌های جدید را اینجا ببینید

  • این آکواریوم مخزن 5 گالنی دارد و جلوی آن منحنی است. در این مخزن علاوه بر میکوفیلتر از 15 چراغ ال‌ای‌دی آبی رنگ نیز استفاده شده است.

  • این آکواریوم بزرگتر 20 گلن ظرفیت دارد و برای ماهی‌های آب شیرین مناسب است.

این آکواریوم برای نگهداری 29 ماهی آب شیرین و 24 ماهی آب شور مناسب است و وزن آن به حدود 10 کیلوگرم می‌رسد.

 

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.