2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
بهترین روش برای انتخاب ادکلن مردانه

بهترین روش برای انتخاب ادکلن مردانه

خودتان بهترین کسی هستید که می‌توانید تشخیص بدهید با توجه به تیپ شخصیتی، موقعیت شغلی، شرایط آب‌و‌هوایی محل زندگی و نوع پوست‌تان کدام رایحه برای‌تان مناسب است و کدام رایحه به دردتان نمی‌خورد

دوات آنلاین-نوع لباس پوشیدن، صحبت کردن و غذا خوردن، تفریح و رانندگی کردن بیانگر شخصیت و ناگفته‌های درونی آدم‌‌هاست. در این میان استفاده از عطر و ادکلن مهمترین و تاثیرگذارترین نشانه برای دیگران است تا بدانند می‌توانند به شما نزدیک شوند یا نه. نکاتی را درباره انتخاب ادکلن مناسب بخوانید:

  • سلیقه بر اساس روحیات آدمها شکل می‌گیرد آدم هایی که همیشه لباس تیره می‌پوشند افراد خوش‌اخلاقی نیستند و معمولا سرناسازگاری دارند و برعکس افرادی که لباسهایی با رنگ شاد می‌پوشند بشاش و زودجوش و هیجانی هستند. انتخاب بودی ادکلن هم دقیقا مثل انتخاب رنگهاست و البته باید بگوییم خودتان بهترین کسی هستید که می‌توانید تشخیص بدهید با توجه به تیپ شخصیتی، موقعیت شغلی، شرایط آب‌و‌هوایی محل زندگی و نوع پوست‌تان کدام رایحه برای‌تان مناسب است و کدام رایحه به دردتان نمی‌خورد. اجازه ندهید کسی به‌جز افرادی که برای‌تان مهم هستند مثل همسر یا نزدیک‌ترین دوست، برای انتخاب عطر نظرش را به شما تحمیل کند، تجربه نشان می‌دهد عطر و ادکلن‌هایی که برای دوست و فامیل به‌عنوان هدیه می‌خریم معمولا بلا‌استفاده باقی می‌مانند
  • به عقیده‌ی کارشناسان اولین موردی که در هنگام انتخاب عطر مردانه باید به آن توجه کنید شخصیت‌تان است.
  • اگر فردی جدی و تودار هستید بهتر است سراغ عطرهای گلی-میوه‌ای و وانیلی نروید. بهترین انتخاب برای شما عطری بر پایه مشک و عنبر است. مردان اهل ورزش و جنب‌وجوش باید سراغ عطرهای «سبز» بروند. منظور از عطرهای سبز عطرهایی است که در ترکیب آنها از عصاره‌ی گیاهان سبز مثل چمن و خیار و مرکباتی مثل لیمو و پرتقال ماندارین استفاده شده است.

  • مردان جذاب و عاشق‌پیشه بهتر است سراغ عطرهای گلی-میوه‌ای بروند.
  • اگر رئیس یک شرکت یا مؤسسه‌ی بزرگ هستید و دل‌تان می‌خواهد همیشه فردی سرسخت و جدی در کار جلوه کنید بهتر است عطرهایی با بوی چرم را که معمولا رایحه‌ی عسل و توتون هم در خود دارند انتخاب کنید.
  • .اگر کارمند هستید و با همکاران‌تان در یک اتاق کار می‌کنید به هیچ‌وجه عطرهای سنگین با بوی مشک و عود را انتخاب نکنید، بهترین گزینه برای کارمندها «ادوتویلت‌ها» هستند.
  •  عطر مناسب زمستان هم عطرهای گرم و شیرین با رایحه‌های وانیل، عنبر و هل است. برای روزهای بهاری عطرهایی با رایحه‌ی چوب و چرم، فلفل صورتی و گل و میوه انتخاب‌های خوبی هستند.
  •  اگر زیر 20 سال دارید بهتر است برای این دوران خود عطری با رایحه شیرین مانند رایحه مرکبات را انتخاب کنید. « Davidoff Cool Water » بی شک یکی از بهترین عطرها میان پسران در دوران نوجوانانی است، بنابراین در خرید آن درنگ نکنید.

  • اگر 21 تا 25 سال هستید پس بهتر است تغییراتی را به سبک زندگی خود بدهید. اگر به دنبال عطری مناسب برای این دوران می گردید باید عطرهای شیرین را، که نشانه جوانی هستند، انتخاب کنید.رایحه های اسطوخودوس، توت یا مرکبات انتخاب خوبی هستند
  • اگر 25 تا 32 سال هستید یکی از عطرهایی که برای این دوران شما مناسب است، « Terre d’Hermes» می باشد، یکی از پر طرفدارترین رایحه ها در دهه اخیر. ما به شما قول می دهیم که با این عطر متفاوت از دیگران در هر جایی که قدم بگذارید، خواهید درخشید.
  • اگر 32 تا 45 ساله هستید ، عطر «Acqua di Parma’s Colonia Oud» با رایحه چوب آگاری که دارد، جذابیت و قدرتی را که متناسب با سن و سال شما است، به شما می دهد.
  • اگر بیش از 46 ساله هستید. «Tom Ford’s Tobacco Vanille» رایحه ای گرم و کمی شیرین با ماندگاری بالایی دارد انتخاب کنید.

 

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.