2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
بهترین راه برای استفاده از وسایل کهنه خانه

بهترین راه برای استفاده از وسایل کهنه خانه

بازآفرینی وسایل دور ریختنی نیازمند ایده و خلاقیت است . ایده های این بخش بسیار متفاوت و فوق العاده شیک هستند و خلاقیت و نو آوری ویژه ای در آنها به کار رفته است

دوات آنلاین-روزهای پایانی سال که می‌شود خانمها می‌مانند و خانه تکانی و وسایل کهنه و قدیمی که آنقدر با آنها خاطره دارند که دلشان نمی اید دور بریزند یا آنکه از هدردادن این همه وسیله که برایش پول داده‌اند ناراحت می‌شوند. اما آدم هایی هم هستند که وسایل درو ریختی خانه را تبدیل به یک شی تزئینی می‌کنند تا هم هزینه‌ای برای خرید وسایل تزئینی ندهند هم چیزی دور نریزند و هم خاطراتشان حفظ شود بازآفرینی  وسایل دور ریختنی نیازمند ایده و خلاقیت است که ایده های این بخش بسیار متفاوت و فوق العاده شیک هستند و خلاقیت و نو آوری ویژه ای در انها به کار رفته است

اول از همه به سراغ فنجان های شکسته می رویم که به خیال خودمان دیگر به هیچ دردی نمی خورند اما خلاقیت این هیچ را به خیلی چیزها تبدیل می کند. فنجان های ترک خرده بهترین و زیباترین گلدان ها برای زیباتر کردن و تزیین منزل شما هستند . حتی اگر شکستگی انها بزرگتر بود به عنوان حلقه جمع کننده ی پرده بسیار زیبا و جالب خواهند بود.

 

 

گلهای خشک شده تان را دور نریزید و با انها آینه ی اتاق خوابتان و یا حتی گوشه کنار اتاق پذیرایی تان را تزیین کنید تا حس رمانتیک بودن را به خانه القا کنید.

بازهم صندوقچه های قدیمی بی مصرف که در سری قبل ایده ی ساخت یک کاناپه راحت را برایتان گفتیم و این هم یک نمونه ی دیگر ساخت کاناپه با یک چمدان و یا صندوقچه ی قدیمی.

 

چوب ها ی ریز را به زیبایی رنگ بزنید و با درکنار هم قراردادن انها تابلویی منحصر بهفرد و فوق العاده زیبا و یا لوازم دکوری بسازید.

 

دربهای رنگی بطری های بی مصرف پلاستیکی را برای تزیین چراغ خواب و یا گلدان های قدیمی و کهنه استفاده کنید.

 

و یا با ردیف کردن انها در یک بند پرده ای رنگین و زیبا برای گوشه ای از خانه خود بسازید.

دانه های قهوه و یا خوراکی های بی مصرف را با کنار هم قرار دادن و چسباندن به یک مقوای شکل دار ایده ای برای ساخت یک ساعت زیبا و متفاوت است.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.