2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
محاکمه قاتل بخشیده شده به اتهام سرقت

محاکمه قاتل بخشیده شده به اتهام سرقت

دوات آنلاین-مرد محکوم به قصاص که با رضایت اولیای‌دم آزاد شده و دوست سارقش که با توبه از حبس بیرون آمده‌ بود بعد از آزادی از زندان با همکاری دوست دیگرشان با قمه از اتباغ افغانستانی سرقت می‌کردند.

به گزارش خبرنگار ما، آذر سال جاری  چهار مرد افغانستانی به پلیس آگاهی رفتند و از دزدان قمه به دست  که شبانه به ساختمان نیمه ساز آنها  حمله و پس از کتک زدن آنها پول و گوشی های موبایلشان را سرقت کرده بودند شکایت کردند.

 یکی از آنها به ماموران گفت : من و سه  کارگر دیگر از مدتی پیش در ساختمان نیمه کاره  کار می کردیم. ما شب خوابیده بودیم که سه مرد  قمه به دست به ما حمله کردند و با لگد در را شکستند و وارد شدند . گوشی‌‌های موبایل و ۴ میلیون تومان پول نقدی را که همراه داشتیم سرقت کردند .یکی از آنها را می‌شناسم. او را مدتی قبل در حوالی ساختمان دیده بودم.

با توجه به اطلاعات به دست آمده ماموران  محمود 39ساله  را بازداشت کردند و وی اتهام سرقت را قبول کرد و گفت : من با همدستی دو دوست دیگرم دست به این کار زده‌ام با معرفی دو متهم دیگر آنها نیز بازداشت شدند و متهمان پای میز محاکمه رفتند در ابتدای جلسه رسیدگی که در دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد ابتدا شکات آنچه اتفاق افتاده‌ بودند را گفتند و در ادامه

محمود که 7 فقره سابقه کیفری دارد درجایگاه حاضر شد و گفت:  من و دوستانم از مردان افغانستانی پول خودمان را گرفتیم آنها از ما مواد خریده و پولش را نداده بودند.

متهم ردیف دوم نیز گفت: به خاطر قتل  ۱۳ سال در زندان ماندم تا اینکه بالاخره رضایت اولیای دم را جلب کنم .شش ماه بود که از زندان آزاد شده بودم. محمود پینشهاد سرقت داد  سپس سرقت کردیم قبول دارم مردان افغان را کتک زدیم  اما فقط گوشی‌های موبایل آنها را دزدیدم ولی  پولی از آنها سرقت نکردیم.

سومین متهم که اکبر نام دارد  گفت : به خاطر سرقت شش سال در زندان بودم اما توبه کردم. 8سال زندگی آبرومندی داشتم .من پشیمانم و اشتباه کردم که توبه‌ام را شکستم.

 در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.