2024/04/17
۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۹ فروردين
نوستالژی‌های ناصر چشم آذر در تالار وحدت

نوستالژی‌های ناصر چشم آذر در تالار وحدت

ارکستر بزرگ «ایستگاه» متشکل از ۸۰ نوازنده ناصر چشم آذر را همراهی خواهند کرد تا پس از اجرای ۲۵ و ۲۶ اسفند سال گذشته، این همکاری برای بار دوم تکرار شود

دوات آنلاین-کنسرت ناصر چشم‌آذر با همراهی ارکستر بزرگ «ایستگاه» پنجشنبه بیست و سوم شهریور در تالار وحدت میزبان علاقه مندان موسیقی است.

کنسرت ناصر چشم‌آذر با همراهی ارکستر بزرگ «ایستگاه» پنجشنبه بیست و سوم  شهریور در تالار وحدت میزبان علاقه مندان موسیقی است. در این کنسرت که با عنوان «کنسرت نوستالژی» برگزار خواهد شد، ارکستر بزرگ «ایستگاه» متشکل از ۸۰ نوازنده ناصر چشم آذر را همراهی خواهند کرد تا پس از اجرای ۲۵ و ۲۶ اسفند سال گذشته، این همکاری برای بار دوم تکرار شود.

ناصر چشم‌آذر که در اجرای قبلی‌اش با ادای احترام به افشین یداللهی اجرایش را روی صحنه برد، قصد دارد در این کنسرت فضایی متفاوت و جدید را در اختیار دوستداران موسیقی قرار دهد.

این کنسرت با حضور برخی خواننده‌های مهمان و برنامه های مختلف برنامه ریزی شده است که پس از اخذ مجوزهای لازم و قطعیت حضور این چهره‌ ها اطلاع رسانی های لازم انجام خواهد شد.

ارکستر خصوصی «ایستگاه» به سرپرستی مهدی نوروزی که از مدرسان آواز دانشکده کنسرواتوار تهران است، از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز کرده است. اساس کار «ایستگاه» اجرای موسیقی فیلم بوده که دلیل آن علاقه مشترکی است که اعضای ارکستر به موسیقی و سینما دارند. این مجموعه تاکنون اجراهای پرطرفداری را با محتوای موسیقی فیلم‌های پرطرفدار جهان روی صحنه برده که با استقبال دوستداران این سبک از موسیقی رو به رو شده است. گلناز گلزاری مدیریت این ارکستر را بر عهده دارد و امید رجبی نیز رهبر ارکستر بزرگ «ایستگاه» است.

جدید ترین کنسرت ناصر چشم آذر با همراهی ارکستر بزرگ ایستگاه تحت امتیاز موسسه «آوای دوران» به تهیه کنندگی رسول ترابی برگزار خواهد شد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.